قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: نیاز است تا مردم قزوین نیز حمایت بیشتر و پرشورتری از این تیم داشته باشند و شاهد حضور بیشتر مردم قزوین باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
قزوین- تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزیر صمت با موافقت خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو به تورم دامن زده و باید استیضاح شود.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر از نمایندگان مردم قزوین در مجلس و برخی مدیران استان گلایه کرد.
نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خودرو و ارز اثر روانی خود را در جامعه بر جای می‌گذارد، عرضه خودرو را به بورس بردیم و اکنون قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده است. استیضاح وزیر را به جریان بیاندازید تا مردم بدانند مجلس حامی آن‌ها است.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: متاسفانه خودرو را به بورس بردیم و اکنون شاهدیم قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده که بر این اساس لازم است استیضاح وزیر صمت به جریان بیفتد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه خودرو را به بورس بردیم و اکنون شاهد هستیم که قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده است.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کنترل وضعیت ارز و کاهش نرخ ارز آزاد، دولت باید در این بازار دخالت مستقیم کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اصلی‌ترین فواید طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، مدیریت پول‌های سرگردان در جامعه و کاهش فاصله طبقاتی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارت زرد در مجلس خاصیتی ندارد و باید وزیر صمت به علت عملکردش در حوزه خودرو استیضاح شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی باید در مجلس حضور یابد و توضیح دهد که چرا با وجود داشتن درآمد ارزی، قیمت دلار در حال افزایش است.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: محافل بین‌المللی جایگاه خود را میان ملت‌ها از دست داده‌اند چراکه آلت دست صاحبان قدرت شده‌اند و نگاه سیاسی به مسائل دارند، درحالیکه باید تخصصی عمل کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون اسقاط خودرو یک لایحه است و متأسفانه تصمیم گیری ها در این زمینه سخت‌گیرانه بود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی برای شرکت‌های داروساز تسهیلات بانکی وامی در نظر نگیریم نمی‌توانیم منتظر معجزه در تولید دارو باشیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: غرب در زمینه «زن، زندگی، آزادی» به تمام زنان بدهکار است و با بردگی جنسی نه تنها آزادی؛ بلکه انسانیت را به سخره گرفته، بنابراین در این زمینه شکست خورده است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودرو هم جان و هم مال مردم را گرفته است و وزیر صمت فردی صفر کیلومتر است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهان بررسی مجدد طرح فضای مجازی در مجلس و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری ارتباطات توسط دولت هستیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: مدتی است بانک‌ها وام ۱۸ درصد نمی‌دهند، چرا که معتقدند سود آن کم است و باید ۲۳ درصد شود. همچنین مردم نسبت به دهک بندی هم معترض هستند.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه مردم و مسئولین قزوینی باید از این تیم حمایت کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم که صدر جدول لیگ دسته یک را از دست ندهیم.
قزوین - جانشین فرمانده سپاه قدس در دوره دفاع از حرم مردم، امام و ولی زمان خود را شناخته و به وظیفه خود عمل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ