نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: محافل بین‌المللی جایگاه خود را میان ملت‌ها از دست داده‌اند چراکه آلت دست صاحبان قدرت شده‌اند و نگاه سیاسی به مسائل دارند، درحالیکه باید تخصصی عمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
اصلاحات قضایی نتانیاهو در نهایت با وجود اعتراضات گسترده محافل داخلی و حتی عدم رضایت‌ برخی طرف‌های بین‌المللی از سوی کنست به تصویب رسید، امری که پیش‌بینی وقایع آتی را بسیار دشوار ساخته است.
محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.
محافل صهیونیستی درباره طرح جدید مقاومت فلسطین در راستای به راه اندختن دور جدید انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری هشدار دادند.
در اصل دین هم اجبار و اکراهی وجود ندارد، چه برسد به حجاب و چه برسد به اینکه حجاب به اجبار به افکار عمومی تحمیل شود. این تصمیمات بدون تردید، عوارض سوئی دارد که بدون تردید به نفع ثبات، امنیت، گشایش‌های فرهنگی و امنیتی و... نخواهد بود. به نظرم دولت از سوی برخی محافل آشکار و پنهان تحت فشار قرار گرفته که آب‌ها از آسیاب افتاده، بنابراین می‌توانید مسیر اشتباه قبلی را بروید! منتظرند رخداد دیگری از جنس فوت مهسا امینی در کشور تکرار شود تا تجدید نظر موسمی در تصمیم‌سازی‌های غلط صورت بگیرد.
منابع کویتی از استعفای وزیر دارایی این کشور به علت اختلافاتی خبر دادند که در داخل دولت این کشور بروز پیدا کرده است.
جمهوری‌خواهان و همچنین کاربران فضای مجازی آمریکایی به تعظیم وزیر خزانه‌داری این کشور مقابل مقام چینی در پکن واکنش نشان دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به توان دفاع هوایی حزب الله لبنان، نسبت به پیشرفت روزافزون این حزب ابراز نگرانی کردند.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به قدرت شگرف موشک فراصوت «فتاح» جمهوری اسلامی ایران، اذعان کردند که حتی آمریکا نیز صاحب چنین فناوری نظامی نیست و هیچ سامانه هوایی قادر به رهگیری آن نخواهد بود.
در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شمیم یاد و خاطره امام راحل محافل انس و معرفت در شهر پیامبر را فرا گفت.
محافل انس و معرفت کاروان های مکه مکرمه با ادای احترام زائران ایرانی به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
رسانه‌های عبری زبان از خشم شدید محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به سخنان یک مقام نظامی این رژیم در خصوص احتمال وقوع جنگ بزرگ در منطقه خبر دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع امنیتی این رژیم هشدار دادند.
وصیت‌نامه قابل تامل زندانی محکوم به اعدامی که توسط حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه قرائت شد و محفل قاریان بین‌المللی قرآن را تحت تاثیر خود قرار داد.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
محافل صهیونیست به از سرگیری روابط میان عربستان و ایران واکنش نشان دادند.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
محافل صهیونیستی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته شدن دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان دادند.
مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
داور بین‌المللی فوتبال ایران به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ