سازمان لیگ فوتبال ایران هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر را با نام شهدای ورزشکار نامگذاری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در پژوهش‌های قبلی فهمیده بودند که قدیمی‌ترین زنبور‌ها از زنبور‌های وحشی بی‌عسل به‌وجود آمده‌اند، و به‌جای شکار به گردآوری شهد و گرده روی آورده‌اند. اکنون این تحقیق جدید می‌گوید این تغییر در اوایل دوره کرتاسه در مناطق خشک گوندوانای غربی رخ داده است.
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که ایران در سال ۱۴۰۱ از ۱۶۴ ملیت گوناگون و بنابراین از پنج قاره جهان گردشگر سلامت داشته است، یاد آور شد: البته تعداد گردشگران سلامت از برخی ملیت‌ها چند صدهزار نفر و شمار گردشگران سلامت برخی کشور‌ها نیز به ویژه از قاره‌ها و مناطق دوردست محدود بوده است.
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
مکمل‌ها و مخمرهای پروبیوتیک از جمله فرآورده‌های مبتنی بر زیست‌فناوری و از لازمه‌های سلامت به شمار می‌روند که توسط یک شرکت دانش‌بنیان به تولید رسیده‌اند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا در موضوع ارتقا سلامت دهان و دندان هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم، گفت: تضاد منافع در وزارت بهداشت و لاغیر! می‌خواهم به دوستانم در وزارت بهداشت بگویم که باز هم آسیاب به همان روال گذشته می‌چرخد و ما همچنان به درمان فکر می‌کنیم. در حالی که در حوزه بهداشت دهان و دندان هیچ کاری نکرده‌ایم، جز یک سری شعار که زینت المجالس ما بوده است.
کینژال موشک بالستیک هایپرسونیک هوا پرتابی است که از جنگنده میگ ۳۱ شلیک می‌شود. در نگاه نخست به کینژال به راحتی می‌توان شباهت این سلاح خطرناک به موشک مشهور اسکندر را مشاهده کرد چرا که این موشک بر اساس موشک زمین به زمین ۹K۷۲۰ Iskander-M طراحی و ساخته شده است.
اهواز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس تکیه‌گاه و خادم مردم است و آنچه آنها را ناراحت می‌کند و غیرقانونی است، خط قرمز ما به شمار می‌رود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
شکار یک هویتزر M777 نیروهای اوکراینی بوسیله پهپاد لنست در منطقه باخموت این‌روزها تبدیل به یک رویه عادی شده است.
استفاده نظامی از حیوانات وحشی در تاریخ سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دوران معاصر کمرنگ شده بود و حالا به نظر می‌رسد که از ترکیب فناوری‌های مدرن و شکارچیان طبیعت تجهیزات نظامی تازه‌ای ساخته خواهد شد.
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
احتمالا یحیی در این صحنه این شعر اخوان ثالث را با خودش زمزمه می کرده: سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت، که سرها در گریبان است.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
تاثیر سرانه ورزشی روی سلامت فردی جامعه و شاخص‌های اقتصادی موضوعی مغفول در فضای ورزش ایران به شمار می‌رود.
با تصمیم جدید کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، شمار بیشتری از شهرک نشینان صهیونیست از این پس می توانند با خود سلاح حمل کنند.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
اهواز - مردم خوزستان در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه خطاب به معاون اقتصادی رئیس جمهور شعار دادند که «سلام ما را به مقام معظم رهبری برسانید».
رزمایش سه‌روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «ایران مقتدر» و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس آغاز شد.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ