هادی محقق پیش تر با فیلم «ممیرو» به تهیه‌کنندگی رضا محقق در بیستمین دوره جشنواره فیلم بوسان نیز شرکت کرده و توانسته بود دو جایزه بهترین فیلم بخش «جریان‌های نو» و «فیپرشی» جشنواره را دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایل واکر و ریاض محرز قبل از جدایی قطعی از سیتی قصد دارند با پپ گواردیولا حرف بزنند و از او اجازه بگیرند.
میرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب صرفا سیاسی نیست؛ هرکسی در دل گرو انقلاب دارد در شورا جا دارد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دستور بازگشایی در اصلی پژوهشکده هنرهای سنتی را صادر کرد.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از اجرای طرح ویژه نسل جدید معاینه فنی سیار در تهران تحت عنوان پرتابل خبر داد و گفت: در این طرح واحد‌های سیار معاینه فنی با درخواست ساکنین مجتمع‌ها و یا سازمان‌ها و شرکت‌ها در محل حاضر می‌شوند و نسبت به معاینه فنی خودرو‌های آن‌ها اقدام می‌کنند.
سانتا کلارا با 22 امتیاز از 34 بازی! به مقام هیجدهمی در این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال دست یافت و به دسته پایین تر سقوط کرد.
خیابان شریعتی. به سمت میدان قدس. زیر پل صدر. جایی که کمر خیابان شکسته می‌شود و ماشین‌ها و بوق‌هایشان زنجموره می‌کنند که دزاشیب را بالا بروند. آه از نهاد آسفالت بالا می‌رود و آفتاب سُر می‌خورد روی بتن‌های قد کشیده پل. قوسی کشیده می‌شود بر بال چپ خیابان و پشت سیم‌های خاردار باغ قلهک؛ که هیچ خبری نیست. جز رفت و آمد آرام. صدای‌های خفیف. زندگی‌های خاموش.
کشتی گیران ایران با درخشش در رقابت های جام رومن دیمیتریف روسیه موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند.
عامل آتش سوزی درب پایگاه بسیج محدوده حسن آباد فشافویه که متواری بود، شناسایی و دستگیر شد.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان دولت ۸۰ درصد مردم یعنی حدود ۲۰ میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنند. تاکنون ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده است.
پیش بینی می شود پیش از بسته شدن پنجره زمستانی، آمانوف هافبک ازبک استقلال اردوی آبی ها را ترک کند.
سفران لانگ کورس از درب عقب به بعد طراحی نامتعارفی را به اشتراک می گذارد. چراغ های عقب و شیب درب این قسمت نیز همین وضعیت را دارند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در استان تهران ۱۳ هزار و ۴۰۰ بیمار خاص داریم که از این تعداد ۶۸۰۰ نفر مبتلا به ام‌اس هستند و مقرر شد برای این دسته از بیماران دارورسانی درب منزل انجام شود.
لوتار ماتئوس در آستانه بزرگترین بازی بوندس‌لیگا بین بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند می‌گوید دورتموند می‌تواند بایرن را به دردسرهای بزرگی مواجه کند.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: منابع مالی فراهم شده تا فیبرنوری را به درب منزل مردم برسانیم تا چندصد برابر سرعت اینترنت افزایش پیدا کند.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.
بابک یادگاریان طراح پوستر «دِرب» درباره چگونگی طراحی آن عنوان کرد: ایدئولوژی نهفته در فیلم بیانگر این موضوع است که فلسفه وجودی انسان و انسانیت منافاتی با زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژی ندارد و همچنان زنده است.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ