نصار الربیعی، دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق شکایتی را علیه نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به دادگاه ارائه کرد و صدور حکم جلب و ممنوع السفر شدن وی را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
بعد از تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی، حالا جواد نکونام از علاقه خود به استخدام این بازیکن پرده برداشت.
جنجال بر سر ردصلاحیت نامزد پرسپولیسی انتخابات فوتبال تهران
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می‌رسید، شاهد یک جنجال بزرگ رسانه‌ای در فوتبال ایران بودیم.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
ماجرا از این قرار است که دو غرفه‌دار شرکت مینی ظاهراً از اهدای بستنی به بازدیدکنندگان محلی امتناع کرده و فقط به افراد غربی بستنی می‌دهند! مشخص نیست که آیا این دو نفر براساس توصیه‌های قبلی اقدام به این کار کرده‌اند یا خیر.
عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
جت جنگنده چینی در فاصله 10 فوتی (سه متری) هواپیمای جاسوسی آمریکایی قرار گرفت و هواپیمای جاسوسی آمریکایی را مجبور به انجام مانورهایی برای فرار و جلوگیری از برخورد کرد.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
این کاپشن پافر در شبکه‌های اجتماعی جنجال برانگیز شد و کاربران گفتند که قیمت این کاپشن بالا است و بیش از حقوق ماهانه گروه زیادی از شهروندان سعودی است.
ریکاردو آلوز به یکی از موردتوجه‌ترین ستاره‌های نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تبدیل شده است.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.
فارس با اشاره به فایل پخش شده در شبکه‌های اجتماعی که در آن پلیس گفته پاش برسد سر ناموس‌مان را هم می‌بریم نوشت: با گوش‌کردن به این صدا متوجه می‌شویم که گوینده در دفاع از مردم و کشور می‌گوید: ۴۰ تا کشور آمدند به سوریه و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
مدیر روابط عمومی وزرت ورزش نسبت به شایعات اخیر پیرامون تیم ملی و سردار آزمون واکنش نشان داد.
یک تیم تحقیقاتی به رهبری فرانسوا دوسه اخیراً با انتشار مقاله ای در یک نشریه علمی مدعی شدند که نوشتار میخی ایلامی را سرانجام رمزگشایی کردند.
با وجود گذشت یک روز از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره لیست استقلال برای لیگ بیست‌ودوم وجود دارد.
ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر توضیحاتی درباره معافیت مالیاتی هنرمندان ارایه و تاکید کرد اگر هنرمندی به صورت غیرقانونی، ناچار به پرداخت مالیات شده است، جای شکایت برای او باز است.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.
سرنگون شدن در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی روی ملی‌پوش ایرانی پورتو همراه نبود.
با کارت به کارت می‌توان مالیات کارتخوان را دور زد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ