حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با اتفاقات جدیدی همراه خواهد بود از جمله این که برخی مسئولان این تیم کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنانی به فهرست اضافه می شوند که عملکرد ضعیفی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورود ملی پوشان جوان به لیگ برتر در فصل جدید بیشتر از قبل اتفاق افتاده است.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی قرار گرفتند، اما نهایتا در این تیم ماندگار شدند، فسخ قراردادهایی که به قرارداد جدید ختم شده است.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
فیفادی اخیر یک اتفاق عجیب و ویژه را در خود داشت: یورگن لوکادیا تصمیم گرفت برای یک تیم ملی غیر از هلند بازی کند.
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
لیونل مسی، بازیکن جدید تیم اینترمیامی با یک اتفاق جالب پیراهن یک طرفدار تیم ملی آرژانتین را امضا کرد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.
قرارداد جدید فرهاد مجیدی برای دومین سال مربیگری در تیم اتحاد کلبا امارات آماده امضا شده است و قرارداد این مربی ایرانی در چند روز آینده امضا می‌شود.
سرمربی جدید استقلال ملاثانی معتقد است این تیم در صورت حمایت دو فصل دیگر در لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال مراکش معتقد است دیدار روز آینده مراکش و کرواسی نسبت به دیدار اول بازتر و کمتر تاکتیکی خواهد بود.
مدافع تیم ملی برزیل هر چند مصدومیت رخ داده برای نیمار را جدی نمی‌داند، اما نگران است که این اتفاق دوباره برای او در ادامه بازی‌ها رخ دهد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
پیش از این گفته شد این مهاجم ایرانی برای مدت ۶ هفته از میادین دور خواهد بود، اما به نظر می‌رسد آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش ایرانی جدی است.
میلاد عبادی پور در آستانه مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شده که البته معلوم نیست که چقدر جدی است.
منابع آلمانی و انگلیسی روی احتمال پیوستن ستاره تیم ملی انگلیس به لورکوزن اتفاق نظر دارند.
مهم‌ترین اتفاق در اولین بازی الاهلی در لیگ ستارگان قطر درخشش دو بازیکن ایرانی این تیم در قلب خط دفاعی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ