سید محمد حسینی با تاکید بر اینکه نسخه نهایی توافق احتمالی قطعا منتشر خواهد شد، یادآوری کرد که زمستان برای اروپا در پیش است و به ضرب‌الاجل غربی‌ها توجهی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن منصوری : برنامه‌ ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پاییز سال قبل بعضی‌ها فکر می‌کردند دیگر کار نظام تمام است؛ کسانی که ساده انگار بودند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم میز مذاکره را ترک نکرده و مسیر خود را طی می‌کند، ولی کشور را معطل آمریکا نکرده‌ایم.
معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین گفت: تلاشمان از ابتدای دولت در مورد پی‌گیری مسائل حقوقی در دستگاه‌های اجرایی این بود که به لحاظ حقوقی سازماندهی بهتری در این حوزه داشته باشیم.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کار‌های بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور با اشاره به عوامل مختلفی که در وضعیت اقتصادی امروز کشور اثرگذار است، ادامه داد: یکی از این عوامل اغتشاشات بود، پس از ناامنی‌ها شاهد گرانی دلار بودیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ممکن بود دولت درباره بخش‌هایی از لایحه، نظر دیگری داشته باشد، اما، چون لایحه قضایی بود، ما سعی کردیم که حداقلِ تغییرات را در آن ایجاد کنیم.
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند مجرم هستند.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: حجاب طبیعتاً برای نظام جمهوری اسلامی یک هنجار بسیار ارزشمند است و جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشد. حجاب یک امر شرعی است و طبق اصل ۴ قانون اساسی همه امورات و تصمیمات کشور باید بر اساس شرع باشد. در قوانین موضوعه به حجاب اهمیت ویژه داده شده است و کسانی که در مورد حجاب هنجارشکنی می‌کنند مجرم شناخته می‌شوند و این قانون حاکم است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضاهایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است.
حسینی درباره وعده شفافیت مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت وعده نمایندگان مجلس است و باید پاسخ دهند. من در دولت هستم. رییس مجلس اخیرا گفته است که طرح شفافیت را خودم جزو اولین نفرهایی هستم که امضاء کردم. این طرح تصویب شده است و الان در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است. شفافیت بسیار خوب است و ما طرفدار آن هستیم.
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.
حسینی گفت: نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.
معاون اول رییس جمهور گفت: در سال‌های گذشته آمریکا همواره ملت ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کرد، اما امروز به نقطه‌ای ازبازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود، گفت: کشور باید روند خود را داشته باشد و خنثی سازی تحریم ها دنبال شود و اگر احیانا برجام احیا نشد مشکلی پیش نیاید.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
دیروز شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ