لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
اگر شایعه‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، اپل در یک تا دو سال آینده اولین دستگاه تاشدنی خود را رونمایی می‌کند.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
اپل درمراسم خود از ۴ مدل آیفون ۱۴با قابلیت هایی نوین، ایرپاد و همچنین سری اپل واچ۸ رونمایی کرد.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ