معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ایجاد مناطق آزاد یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها است تا بتوانیم موانع پیش روی توسعه تجارت را برطرف و اثرات تحریم‌ها را خنثی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: نخستین ویژگی مناطق آزاد از سوی بخش خصوصی داخلی و خارجی، مقررات زدایی و کاهش بوروکراسی اداری بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تصویب کردند که مناطق آزاد تجاری- صنعتی مازندران و سرخس تشکیل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس ،دوغارون و مازندران موافقت کردند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک ۲ کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۳۵ هزار طرح اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور و ایجاد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ایجاد ۵۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و گفت: حدود ۲۴ هزار تخته چادر در اختیار مردم در روستاهای متأثر از زلزله قرار گرفته است.
رئیس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۶۵ هزار طرح اشتغال در مناطق محروم از ابتدای سال خبر داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ٢١ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مناطق محروم ایجاد شده است.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مجتمع‌های ترکیبی را در جزیره کیش با هدف اقتصادی کردن پروژه‌های گردشگری ایجاد می‌کنیم. پیشنهادمان این است که مناطق آزاد در این زمینه پایلوت شوند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مجتمع‌های ترکیبی را در جزیره کیش با هدف اقتصادی کردن پروژه‌های گردشگری ایجاد می‌کنیم. پیشنهادمان این است که مناطق آزاد در این زمینه پایلوت شوند.
در راستای توسعه مناطق کم برخوردار کشور، بانک سپه با اختصاص 12 هزار میلیارد ریال، از احداث و ایجاد نیروگاه های خورشیدی حمایت می کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: در خصوص ایجاد مناطق آزاد جدید، فصل‌الخطاب قانون است و با توجه به تصویب قانون گذار، حتماً تسریع خواهد شد.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
رئیس‌جمهور اوکراین هم‌زمان با برگزاری همه‌پرسی در مناطق شرقی این کشور،دستور ایجاد ۲۰ اداره نظامی-مدنی در برخی مناطق تحت کنترل روسیه در استان لوهانسک را صادر کرد.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در نشست با فعالان اقتصادی و فرهنگی بر ایجاد پیوست فرهنگی در فعالیت‌های اقتصادی و جذب سرمایه گذاران مسلمان تاکید کرد.
جنگل های بلوط زاگرس از منابع ارزشمند طبیعی در مناطق غرب کشور به حساب می آید که امروز حال خوبی ندارد و معیشت بیش از ۵۰ درصد مردم منطقه را با خطر روبرو کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار مطالبه شورای شهر تهران است.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ