دانشجویان دانشگاه صنعتی دلفت هلند به تازگی یک ربات ماه نورد شش پا با چرخی C شکل برای جستجو در ماه طراحی کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی هال سیتی جزو نفرات اصلی تیمش مقابل هاتای اسپور است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بعد از چهار ماه امروز آخرین جمع بندی در اصلاح طراحی کمیته نهایی شد و تا فردا به IOC اعلام می‌کنیم.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
ارتش آمریکا در این ماه تصاویری از یک بمب قدرتمند را منتشر کرد که برای نفوذ به اعماق زمین و تخریب تأسیسات زیرزمینی که می‌تواند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شود، طراحی شده است.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
بورسیا دورتموند پیراهن خانگی خود را برای فصل آینده معرفی کرد.
در پشت هر لباس مفهومی در مورد علاقه و احساس مسئولیتش به طبیعت وجود داشت. مثلا این یکی نامش حمله ملخ‌هاست و موفق شده به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های طراحی لباس دنیا راه یابد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است زنجیره کاملی از ماشین‌آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی را طراحی و تولید کند.
مشخص نیست که زمان جهانی ماه چگونه خواهد بود. ساعت‌ها بر روی زمین و ماه به دلیل تفاوت میدان‌های جاذبه دو کره، متفاوت از هم کار می‌کنند. زمان رسمی ماه می‌تواند بر اساس یک سیستم طراحی شده و همگام شده با UTC کار کند، و یا کاملا از زمان زمینی مستقل باشد.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی کنترل کننده و ساخت میز تست سامانه مدیریت حرارت ویژه یک خودروی الکترونیکی شدند.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
ربات دستی Reliebo راه حل جدیدی برای کاهش اضطراب و درد بیماران در حین اقدامات پزشکی می‌باشد.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
اراک- رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در طراحی و اجرای اورژانس سوانج و سوختگی اراک طی چهار سال گذشته گفت: تا ماه آینده این مرکز راه اندازی می شود.
محمد قربانی گفت: برای اجرای الگوی کشت یک بسته حمایتی جذاب مبتنی بر داشته‌های وزارت جهاد کشاورزی طراحی و آماده شده است.
یک پژوهشگر و متخصص حوزه شهر هوشمند از ارائه‌ی الگوی توسعه خدمات شهری بر اساس فناوری بلاکچین خبر برای نخستین بار خبر داد.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح سوت زنی گفت: سامانه‌ای برای ثبت مفاسد اقتصادی از سوی مردم طراحی شده که در دست بررسی است و تا یک ماه آینده نهایی و به قانون تبدیل می‌شود.
محققان به تازگی نوعی پوست یونی مصنوعی خود ترمیم شونده طراحی کرده اند که عملکردی مشابه پوست انسان ارائه می‌دهد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور قدردان تلاش‌های جوزپ بورل، هماهنگ‌کننده مذاکرات وین است و اشاره کرد که آمریکا «آماده نهایی کردن یک توافق در این زمینه و اجرای دوباره (برجام) در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس طرحی بوده است که از ماه مارس روی میز مذاکرات قرار داشته.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ