کفتار‌ها به احتکار استخوان‌ها در لانه‌های خود معروف هستند، و این مجموعه باستانی شامل هفت مرد نئاندرتال، یک زن و یک پسر جوان بود، که محققان را به این نتیجه رساند که یک جامعه نئاندرتال می‌توانسته است زمانی در این منطقه زندگی کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسب سفید اوفینگتون، یک نگارۀ عظیم باستانی است که در منطقۀ آفینگتون انگلستان با کندن زمین و پر کردن آن با گچ در دامنۀ یک تپه ایجاد شده است. این نگارۀ باستانی راز و رمز‌های زیادی در خودش پنهان کرده است.
گوردختر را ابتدا باستان‌شناس بلژیکی، لویی واندنبرگ، در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی کشف کرد. واندنبرگ معتقد بود، گوردختر قبر چیش‌پیش یا کوروش یکم (جد کوروش کبیر) است؛ اما سپس علیرضا شاپور شهبازی، آن را آرامگاه کوروش کوچک دانست. گمانه‌ها درباره‌ی این بنا فراوان است. آرامگاه ماندانا، مادر کوروش یا آتوسا، دختر کوروش و شهبانوی هخامنشی، برخی دیگر از گمانه‌ها درباره‌ی این بنا هستند.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روز‌های پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
علی دایی در روز‌های اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین‌های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
این به اصطلاح «دایره‌های جنی» (fairy circles) تکه‌های مشخصی از زمین هستند که چیزی رویشان نمی‌روید. از دهه ۱۹۷۰ میلادی که این دایره‌ها در صحرای نامیب در آفریقا توجه دانشمندان را جلب کرد، و بحثی جهانی در این زمینه شروع شد.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
۲۱ فروردین از آن روزهایی است که در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه است و چه غرورانگیز است که افتخار این روز متعلق به باشگاه استقلال است.
در روزهایی که علی فتح‌الله‌زاده به شدت در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال زیر ذره‌بین قرار گرفته، یک اتفاق قدیمی، سوژه انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.
عکسی متناقض از شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پوشش متفاوت خانم‌های حاضر در تصویر در کنار استایل سنتی مردان خبرساز شده.
این گیاه بوی گوشت گندیده آزاد می‌کند تا مگس‌ها را برای گرده افشانی جذب کند. بوی این گیاه به قدری بد است که دانشمندان در حال کار بر روی راه‌هایی برای استفاده از آن به عنوان سرکوب کننده اشتهای انسان هستند.
مهدی قایدی مهاجم درخشان این روز‌های باشگاه استقلال با انتشار تصویر عاشقانه‌ای ولنتاین را تبریک گفت.
شکیرا و پیکه بعد از جدایی روز‌های متفاوتی را پشت سر می‌گذارند.
محققان میکروباتری‌هایی ساخته‌اند که می‌تواند ربات‌هایی به اندازه حشرات را به حرکت دربیاورد.
قهرمان مستر المپیا روز‌های شلوغی را بعد از کسب این افتخار می‌گذراند.
گلی که مانوئل نویر امروز خورد را دقیقا 30 سال پیش احمدرضا عابدزاده دریافت کرده بود.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پیام متفاوتی را منتشر کرده است.
کاوه رضایی که در روز‌های اخیر شایعاتی در خصوص او شنیده می‌شد با انتشار یک استوری به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت حالش خوب است.
امین قاسمی‌نژاد مهاجم سابق استقلال روز‌های سختی را سپری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ