تصویری از مراسم عروسی سردار آزمون منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
این هواپیما اولین بار در نوامبر ۱۹۹۳ هنگامی که قابلیت های پروازی آن در مقابل تماشاگران در دبی به نمایش گذاشته شد، به پرواز درآمد. پس از آن در تظاهرات دیگری در برلین و پاریس پرواز کرد. به دنبال آن، دولت روسیه این هواپیما را برای صادرات در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ انتخاب کرد.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار را ببینید، پیش بینی مهم از بورس فردا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، افشا اطلاعات این نماد خودرویی بر روی سامانه کدال؛ گزارش بازار اختیار معامله ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ + پادکست، افزایش سرمایه "بانک دی" در هاله‌ای از ابهام، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، سرانه خرید و فروش در بورس چقدر بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اولی هونس، رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید قهرمان لیگ آلمان چاره‌ای جز اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ نداشته است.
اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد به زودی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فایل صوتی مکالمات داور با اتاق VAR را به صورت عمومی منتشر کند.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این حباب گازی که به عنوان نشانه‌ای از حیات ستاره‌ای در نظر گرفته می‌شود، نشات‌گرفته از یک جفت ستاره نوزاد است که در مراحل اولیه شکل‌گیری خود هستند.
طبق تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس‌ها ملزم شدند در عرضه‌های اولیه‌ای که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط تخصیص داده می‌شود، اطلاعات خرید عرضه اولیه صندوق‌ها را افشا نمایند.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، هرگونه دخالتش در افشای پیام‌های واتساپی علیه لیونل مسی را تکذیب کرد.
مطابق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در راستای ارتقای شفافیت و سلامت بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ملزم به افشای تعداد و قیمت سهام خریداری شده در فرآیند عرضه اولیه شدند.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده مکزیک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در رده سنی جوانان ظهر فردا برگزار خواهد شد که علی‌اصغر افشاری به‌عنوان اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.
امروز سه شنبه ۱۰ آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
با توجه به اینکه در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی نادرست و غیر علمی در خصوص خروج خون از گوش‌ها، شکستگی قاعده جمجمه و صدمه به احشای داخلی بدن متوفی اقدام کرده بودند، باید اعلام کنیم هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم‌ها و شکستگی در قاعده جمجمه، مشاهده نشده است.
ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۲۷ مرداد، مرگ مرد جوانی در یک بیمارستان به بازپرس میثم حسین‌پور اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان، نگهبان برجی در خیابان دربند است که با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان، جان باخته است.
همه بازارها به‌ویژه بازار سرمایه اکنون چشم به نتیجه مذاکرات هسته‌‌‌ای دوخته‌‌‌‌اند. در حال حاضر عمده صنایع با نسبت قیمت به درآمد ۵ معامله می‌‌‌شوند؛ ولی مشکل بازار سهام نبود پول است. از ابتدای سال ۹۸ حدود ۱۳۸‌هزار میلیارد تومان پول وارد بازار سهام شد؛ اما تا امروز مبلغی حدود ۱۲۷‌هزار میلیارد تومان از بازار خارج شده است.
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.
افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ