ناسا تصمیم گرفته موشک اس ال اس که قرار است کپسول بی سرنشین اوریون را به مدار ماه ببرد، همچنان روی پد پرتاب نگه دارد و نشتی آن را همانجا برطرف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
وزارت دفاع آمریکا در نشستی خبری فاش ساخت واشنگتن در حمایت نظامی از اوکراین ضد روسیه تاکنون 7 هزار نظامی آموزش داده و در آینده نزدیک سامانه پاتریوت را تسلیم کی‌یف می‌کند.
نشتی سقف بخشی از استادیوم امارات در جریان بازی با اسپورتینگ باعث شد هواداران آرسنال مجبور به ترک صندلی های خود شوند.
دلیل این نشتی که در ۱۴ دسامبر رخ داده برخورد شهاب سنگ با کپسول بوده است.
سازمان فضایی روسیه برای نخستین بار تصویری از منبع نشتی رادیاتور در کپسول سایوزی که در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته را منتشر کرد.
«سازمان فضایی فدرال روسیه» (Roscosmos) روز ۱۱ فوریه اعلام کرد که کنترل‌کنندگان ماموریت در مسکو متوجه کاهش فشار در فضاپیمای رباتیک «پراگرس ۸۲» (Progress ۸۲) شده‌اند.
برای دومین بار در ۲ ماه اخیر، یک فضاپیمای روسی که در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته بود، دچار نشتی شد.
احتمالا نشتی اطلاعات در واحد تویوتا در هندوستان اطلاعات خصوصی کاربران را فاش کرده است.
پس از ردیابی نشتی در یک کپسول سایوز که فضانوردان را به ایستگاه فضایی برده بود، روسیه تصمیم دارد با انجام یک ماموریت نجات ۳ خدمه را به زمین بیاورد.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
نشتی قابل توجه ماده خنک کننده از کپسول سایوز مخصوص حمل فضانوردان که در کنار ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته بود، سبب شد دو فضانورد روس پیاده روی فضایی خود را لغو کنند.
تدابیر پیش‌بینی‌شده برای مهار آلاینده اصلی هوا یعنی ریزذرات معلق دو اشکال داشت و به اصطلاح دو حفره در سد پیش روی آلودگی هوای شهر تهران وجود داشت که به مثابه کریدور عبور و مرور آلاینده‌ها عمل کرد و مانع از تخلیه انباشت آلودگی در روز‌های اخیر شد.
لهستان از کشف یه نشتی در خط لوله انتقال نفت روسیه به اروپا خبر داده که هنوز علت آن مشخص نیست.
گارد ساحلی سوئد از کشف چهارمین نقطه نشتی گاز در خط لوله نورد استریم خبر داد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
وزیر امور خارجه سوئد تایید کرد که وقوع چند انفجار باعث نشتی اخیر گاز در خطوط لوله نورد استریم بوده است.
بر اساس ادعای منابع امنیتی اروپا، نشانه‌هایی مبنی بر خسارت عامدانه به خط لوله نورداستریم یک وجود دارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال خرابکاری در بروز نشتی های تازه در خطوط لوله نورد استریم یک و دو متعلق به این کشور خبر داد.
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شرقی دیرالزور که در اطراف میدان نفتی العمر قرار دارد، شامگاه گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ