اوضاع و احوال کسی که فرشته مرگ را دیده و به جهان غیب راه یافته است، از بعضی جهات شبیه انسانی است که به خواب عمیق فرو رفته و از دنیای بیداری جدا شده است. قلب و مغز او فعّال است؛ امّا از اطرافش بی‌خبر است. نه بیدارانی که اطرافش هستند از مشهودات وی باخبرند و نه او می‌تواند در آن حال آنچه را می‌بیند، برای آنان توضیح دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
من موسیقی جمعی را قبول ندارم. ببینید، اینجا اگر کنسرت راه بیفتد، تبدیل به بازار کنسرت خواهد شد. خب یک چیزی که فرهنگ و اساس یک شهر را به هم می‌زند، چرا راه بیندازیم؟ من حتی در شهرسازی اینجا نقد دارم. الان ببینید که حرم مطهر انگار گوشه شهر است، خب جهت توسعه شهر باید اصلاح شود.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
در این مطلب به معرفی ۵ چیزی می‌پردازیم که نباید با هوش مصنوعی در میان بگذارید.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
شهردار تهران اضافه کرد: من هیچ‌جا نرفتم! من که به خودم رحم نمی‌کنم به این‌ها رحم می‌کنم؟ ۱۲ سال نماینده مجلس بودم، تنها ۵ سفر خارجی رفتم! نباید کلی حرف بزنید، خیلی بد است! واضح بگوید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ هر چه بگویید یک چیزی در آستین ما پیدا می‌شود، زیاد سربه سر ما نذارید!
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
عملکرد آلومینیوم اراک در پنج هفته گذشته چیزی جز بی انگیزگی این تیم در رسیدن به بالای جدول معنی نمی شود.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
رحمانی‌پناه می‌گوید: «اصلا چیزی به نام برق وجود نداشت. برق ٢٠-۳۰ خانوار اینجا از بیمارستان ۵٠١ ارتش تامین می‌شد. به این صورت که ساعت ٤ یا ۵ بعد از ظهر که هوا تاریک می‌شد سرباز بیمارستان برق را روشن می‌کرد و چون سیستم تولید برق گازوئیلی بود، یک ساعت بعد که گازوئیل تمام می‌شد، دیگر برق نداشتیم. همه در خانه‌ها چراغ پیریموس و گردسوز داشتند.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رصد داده‌های کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها نشان می‌دهد روزانه ۵ هزار تن آرد یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون قرص نان لواش در نانوایی‌ها گم می‌شود.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
این گفت و گو بر روی وب سایت سازمان سینمایی منتشر شده که عملاً به معنای تایید آن چیزی است که مقام سازمان سینمایی «فاجعه» و «بحرانی اصلی» خوانده است. در واقع بنا بر تاکید متولیان سینمای ایران، سینمای ایران در هشت ماه اخیر درگیر یک بحران و فاجعه بوده است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
توافق کردیم که ۵ دقیقه صحبت کنیم. رفتیم و صحنه‌هایی را که دیدیم چیزی در آن‌ها نبود. بیشتر از وقت معمول هم ماندیم. جو دوستانه بود و تاکید کردند که کاری نکردم. گفتن جریمه نمی‌شوید، اما جریمه و محرومیت دادند.
وزرت دفاع تایوان از تحرکات تازه جنگنده ها و کشتیهای جنگی چین در اطراف تنگه تایوان خبر داد.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
می‌توان «گرگ جنگجو» را نام دیپلماسی چینی دانست. از آنجایی که پکن به طور فزاینده‌ای خود را درگیر یک رقابت ایدئولوژیک و سیاسی با غرب می‌بیند وزارت خارجه آن کشور دیگر مانند گذشته نقش شخصیت خوب را بازی نمی‌کند.
کارشناسان تاکید دارند: عادات ما نه تنها روز ما بلکه ذهن، بدن و روح ما را نیز شکل می‌دهند. در سبک زندگی شهری تنها چیزی که نیاز داریم، آرامش است. برای رسیدن به تعادل کامل بین ذهن، بدن و روح تنها کاری که باید انجام داد این است که از برخی عادات سالم پیروی کنیم.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ