مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گزارشی از آخرین وضعیت رقابت‌های این رشته ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم آماده آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم است.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
کار برای یوونتوس تمام نشده. دیروز 10 امتیاز از این تیم کسر شد ولی ممکن است در دادگاه بعدی فدراسیون فوتبال ایتالیا، جریمه جدیدی برای این تیم بریده شود.
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به امتیاز تیم اش قبل از حضور وی گفت: پیش از حضورم، تراکتور ۱۵ امتیاز داشت و اکنون به ۴۹ امتیاز دست یافته‌ایم که نشانگر تلاش بازیکنان است.
صنعت نفت موفق شد در تهران ترمز استقلال را بکشد ‌و یک امتیاز مهم را به آبادان ببرد.
بازیکن مس کرمان معتقد است این تیم با نتیجه‌گیری در بازی‌های دشوار پیش روی خود در لیگ برتر می‌ماند.
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و در تمام دقایق مسابقه حریف خود را کنترل کرده است.
ابراهیم اشکش می گوید شرایط نفت را پذیرفته و با تمام قوا برای جنگیدن برگشته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
وینگر نفت می‌گوید بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار فوتبالی خودشان در ۱۰ بازی باقی مانده با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
بارسلونای ژاوی نیم فصل اول لالیگا را با 50 امتیاز تمام کرد و با ادامه همین روند می تواند فصل را با 100 امتیاز به اتمام برساند. بارسا در فصل 13-2012 نیز 100 امتیازی شده بود.
امیر غفور در جریان پیروزی شیرین شهداب یزد مقابل نیان الکترونیک موفق به کسب 26 امتیاز شد.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ A ملت‌های اروپا داشت.
عبور از مرز هزار امتیاز برای هر مربی شاغل در هر لیگی یک هدف رویایی است.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ