بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز قتل خبرنگار نظامی روسیه توسط اوکراین را محکوم کرد.
مردم سه قاره جهان با برگزاری تجمعاتی گسترده جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین را به شدت محکوم کردند.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در پشت محکومیت سلف خود است.
آمریکا و انگلیس با چین، فرانسه و امارات برای صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت درباره تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
آمریکا از صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلوگیری کرد.
آمریکا از صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلوگیری کرد.
دادگاهی در آمریکا یک تبعه این کشور را در پرونده تأمین مواد نیروزا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مجرم شناخت.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد.
پاسخ گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عدم محکومیت تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
مفتی عراق تأکید کرد که جنایت فرودگاه بین المللی بغداد در محلی که از نظر بین المللی ممنوع تلقی می‌شود، انجام شده است و نقض حاکمیت عراق و قوانین جهانی محسوب می‌شود.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
یک مقام آمریکایی از تصمیم نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای ارائه قطعنامه ای در محکومیت همه پرسی های روسیه در مناطقی از اوکراین خبر داد.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ