پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد این تیم مقابل هوادار تهران گفت: پرسپولیس بازی منظم و با برنامه‌ای را انجام داد که نشان می دهد متکی به تاکتیک‌های تیمی است نه تکنیک های فردی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرالکو در حالی پا به هفته سوم می گذارد که یک پیروزی روحیه بخش خانگی را در هفته دوم پشت سرگذاشته است.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
با نتایجی که در هفته بیست‌ونهم رقم خورد حالا همه‌چیز به هفته پایانی و روز پنجشنبه کشیده شده است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با پیش بینی صدمین دربی پایتخت گفت: خیلی از هواداران دوست دارند جام را از دست بدهند و دربی را بگیرند ولی حالا تکلیف مشخص است و برنده بازی قهرمان هم می شود.
مربی استقلال تا ۴ سال پیش در دربی بازی می کرد و حالا باید از روی نیمکت نظاره گر این بازی هیجان انگیز باشد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می شود که پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار آبادان احتیاج دارد.
اعتراض استفاده از بازیکنان امید تاریخ مصرف کوتاهی داشت: حالا آزمون مهم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از راه می رسد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
شاگردان مجتبی حسینی بعد از توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حالا برای یک مسابقه سخت دیگر آماده می شوند.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
مهاجم خارجی حال حاضر پرسپولیس همچنان توان بازی کردن در ترکیب این تیم را ندارد.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
در حالی که سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود«شیخ دیاباته» تا سه هفته دیگر شرایط بازی برای پرسپولیس پیدا می کند، این مهاجم از جدایی‌اش از این تیم خبر داد.
نبرد استقلال و پرسپولیس در هر رشته ورزشی برای هواداران این دو تیم جذاب و مهم می باشد، حالا تجسم کنید این دیدار در فینال برگزار شود.
مصدومیت در حالی سراغ برخی بازیکنان پرسپولیس می رود که آنها کمترین میزان حضور در زمین را در هفته های گذشته داشته اند.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
یک ششم لیگ بیست و دوم برای قرمزها به پایان رسید و حالا می شود در مورد کیفیت و پتانسیل آنها نظر کارشناسانه تری داد.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
ادعای سرقت ۱۰۰۰ صندوق امانت بانک در روز تعطیل
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
کایپتان تیم ملی ایران که در اردوی اخیر در لیست مدعوین نبود، بعد از اینکه در لیست پرسپولیس قرار نگرفت، حالا دنبال یافتن مشتری جدید است.او می خواهد در جام جهانی قطر حاضر باشد.
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ