در حاشیه‌ی حضور مسعود پزشکیان نماینده‌ در مسجدی در این شهر، یک فرد معلوم الحال ضمن اهانت به او، قصد حمله‌ی فیزیکی داشت اما موفق نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب: شهیدان شما در یکی از حساسترین مقاطع تاریخ کشور، سرنوشت کشور را عوض کردند. انقلاب اسلامی رخ داد تا کشور را که داشت به سرعت به سمت دره‌ی انحطاط اخلاقی و دینی و سیاسی پیش میرفت حفظ کند و حفظ کرد، بعد دشمن حمله‌ی نظامی کرد، این جوان‌ها بودند که رفتند ایستادند هشت سال مقاومت کردند، کشور را نجات دادند.
بوشهر- ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده‌های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله‌ قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری فرانسه نوشت که یکی از واحدهای ارتش اوکراین در جریان حمله‌ای در منطقه زاپروژیا، اکثر زره‌پوش‌های «بردلی» اهدایی از طرف آمریکا را از دست داده است.
منابع اطلاعاتی اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره به دنبال حمله گسترده به مواضع ارتش سوریه در جبهه های حومه حلب و ادلب هستند.
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
گربه به همراه بچه‌های خود وارد لونه مار شد، از آنجایی که بچه‌های گربه ترسیده بودند گربه با غریزه مادرانه‌ی خود از بچه‌هایش در برابر مار دفاع کرد.منبع: حادثه نیوز
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات شهادت‌طلبان جوان فلسطینی در قلب قدس اشغالی، بدترین حمله‌ علیه این رژیم در سال‌های اخیر بوده است.
کیهان نوشت: خانم بازیگر که سال‌هاست در حال تکرار یک نقش است و مدت‌هاست هیچ بازی درخشان و موفقیت‌آمیزی نداشته، این‌بار ضعیف‌ترین بازی خودش را در یک نمایش پیش‌پاافتاده و سطحی ایفا کرد!
میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما همیشه آماده بوده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که در صورت نیاز دوستانمان در تهران و ریاض، نقش میانجی داشته باشیم.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ایران در هر ثانیه یک حمله‌ی سایبری را پشت سر می‌گذارد اما این حملات ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند.
مشهد ـ رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ایران در هر ثانیه یک حمله‌ی سایبری را پشت سر می‌گذارد اما این حملات ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند.
زوج خط حمله ایران در حالی روی هم ۶۹ گل برای ایران به ثمر رسانده‌اند که تنها یک پنالتی در بین این گل‌ها بوده که آن را مهدی طارمی تبدیل به گل کرده است.
«لیلیانا کونسیسائو» همسر و رودریگو و ژوزه دو فرزند او در پایان مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه از سوی عده‌ای از هواداران با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفتند.
ترامپ گفت: واشنگتن به غیر از مساله تورم فزاینده و «خاموشی‌های سراسر کشور» همچنین صدا و احترامی که در سراسر جهان داشت را از دست داده است. کشور ما دارد به جهنم می‌رود.
چهار دزد مسلح با حمله به خانه این مهاجم گابنی، قفل‌ها را شکستند و دست او و همسرش را بستند. این دزد‌ها که صورت خود را پوشانده بودند پس از کتک زدن اوبامیانگ، حدود یک ساعت این بازیکن و همسرش را دست‌بسته نگه داشتند.
پدر یکی از بازیکنان به سمت داور بازی حمله ور شد.
رونالدو بعد از چند روز سکوت درباره این اخبار در نهایت صدایش درآمد و به رسانه‌ها حمله کرد.
گزینه اصلی برای خرید مهاجم ایرانی یک بازیکن آشناست که سابقه گلزنی با دست (به اعتراف اولیه خودش!) به پرسپولیس را در کارنامه دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ