تصاویری از بازرسی پلیس ژاپن توسط تیم امنیتی آمریکایی‌ها در حاشیه‌ی اجلاس G۷ را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن ست اول عجیبی را مقابل ازبکستان پشت سر گذاشت.
پژوهشگران پژوهشگاه رویان بر روی اثر کوئرستین روی التهاب، پارامترهای هورمونی و نتیجه بارداری زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تحقیق کردند.
فردی که طی سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی پولی نژاد ارسال کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
رئال مادرید در دیدار دوستانه برابر بارسلونا که در آمریکا برگزار شد با سه گل شکست خورد.
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
چگونگی دفن جسد در باغچه حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده) در محل حضور یافتند و با دستورات ویژه مقام قضایی به تحقیق از متهمان پرداختند.
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
پلیس سنت پل در ایالت مینه سوتا در حال تحقیق و تفحص در مورد کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۳ نفر در تیراندازی در مرکز این ایالت است.
دادستان تهران به پلیس فتا دستور داد تا در خصوص کشف حجاب کارکنان یک شرکت اینترنتی تحقیق کند.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
طبق تحقیق دانشگاه کمبریج، نیروی پلیس انگلیس هنگام استفاده از فناوری «شناسایی چهره زنده»(LFR) حداقل استانداردهای اخلاقی و حقوقی را رعایت نکرده است.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
پلیس امنیت فدرال روسیه از بازداشت سه فرد مرتبط با گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این شیاد اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با راه اندازی یک سایت فروش لوازم التحریر و یک درگاه جعلی از بیش از ۱۹ نفر از شهروندان بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب شهروندان با ترفند فروش لوازم تحریر ارزان قیمت خبر داد.
پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و پلیس فرانسه در حال تحقیق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ