رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در مواردی دیگر نیز افراد سودجو در فضا‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرم و ... اقدام به انتشار شماره حساب و کارت و ... با وعده خرید بلیت در ورزشگاه را می‌دهند که اقدام این افراد نیز کلاهبردارانه بوده و عمده این افراد که تحت عناوینی، چون بلیت بازار سیاه، بلیت وی. آی. پی و ... فعالیت دارند، پس از دریافت پول یا بلیتی به خریدار نمی‌دهند یا بلیت جعلی در اختیار آنان قرار می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به 5G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
روزنامه ملیت ترکیه فاش کرد باشگاه فنرباغچه از مصدومیت آردا گولر، بازیکن جدید رئال مادرید، خبر داشت.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری جاعل اسناد مالکیت خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که از ۳۲ مال باخته ۳۰ میلیارد ریال با ترفند اشتغال زایی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش خرید کالا با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در تبریز شناسایی و دستگیر شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد، گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید میوه از یک میوه فروش سیار در تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند فردی تحت عنوان یه شارژ بخر یه شارژ هدیه بگیر با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی در پوشش فیشینگ کلاهبرداری کرده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران نسبت به استفاده سودجویان در پوشش ابلاغ الکترونیک قضائی به شهروندان هشدار داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
سخنگوی بنیاد ملی نخبگان گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد و اشخاص در بنیاد ملی نخبگان، دریافت هرگونه وجهی از سوی افراد و مؤسسات، با ادعای واسطه‌گری و تسهیل گری ثبت نام در بنیاد کذب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ