رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به 5G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
روزنامه ملیت ترکیه فاش کرد باشگاه فنرباغچه از مصدومیت آردا گولر، بازیکن جدید رئال مادرید، خبر داشت.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲نفر کلاهبردار که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری جاعل اسناد مالکیت خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت خبر داد.
اصفهان- رئیس پلیس فتای استان اصفهان از افزایش ۵۹ درصدی کلاهبرداری اینترنتی در استان طی چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.‌
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت از شهروندان ۲۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
کریس پلامر مهندس امنیت سایبری در توئیتی می‌نویسد: من باگی را اطلاع رسانی کردم که gogle@ با تاخیر آن را با عنوان «اصلاح نمی‌شود- رفتار مورد نظر» رد کرد. اینکه چگونه یک کلاهبردار هویت @UPS را جعل می‌کند، با این روش قانع‌کننده است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: حدود ۷۰ درصد از جرایم سایبری با انگیزه مالی صورت می‌گیرد.
بهترین‌‌‌ روش ناکام گذاشتن این کلاهبرداران ایجاد فضایی است که مشتری خودش در امینت خاطر رمز عبور خود را وارد کند. اگر به هر دلیلی نیاز هست دستگاه کارت‌خوان در محدوده فروشنده باشد، بهتر است از یک صفحه کلید جانبی (پین‌‌‌پد) برای وارد کردن رمز عبور مشتری استفاده شود.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید میوه از یک میوه فروش سیار در تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.
نمی‌توان گفت دادن وعده ازدواج و دریافت هدایا یا اموال از طرف مقابل در دوره نامزدی، قطعا دلیلی بر «کلاهبرداری» و توسل به روش متقلبانه و فریب دادن طرف مقابل برای بردن اموال اوست.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: اخیراً پیامک‌های لینک‌دار با محتوای «پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر» از سوی مجرمان سایبری برای شهروندان ارسال شده است که پلیس فتا اعلام می‌کند این پیامک‌ها جعلی است. وی افزود: در این روش از کلاهبرداری، کلاهبرداران با درست کردن آدرس اینترنتی پیامکی با محتوا‌ی "پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر" در نهایت با ترغیب شهروندان را هدف کلاهبرداری قرار خواهند داد.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.
در جدیدترین مورد از کلاهبرداری‌های پیامکی که در چند روز اخیر خبرساز شده، پیامکی به دست بعضی از افراد رسیده که یارانه‌تان قطع شد و برای اعتراض باید، اطلاعات‌تان را در یک لینک ثبت کنید تا بررسی شود. در این روش از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ارسال پیامک قطعی یارانه و درخواست ثبت اطلاعات بانکی، این اطلاعات را به سرقت می‌برند و به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ