تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش خرید کالا با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در تبریز شناسایی و دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی به اتهام خرید و فروش خودروهای لیزینگی به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولین کشوری در تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شرق تهران خبر داد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پیمان گلوانی با اتهام کلاهبرداری در زندان بوده و در بیمارستان و به علت بیماری خونی فوت کرده است.
ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۷ نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضائی می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد میانسالی که مدعی بود نظامی بازنشسته است و از ۴۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که به بهانه ازدواج از زن جوان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی با استفاده از ترفند اجاره کارت بانکی در سمنان خبر داد.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطای سود کلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد ناشناسی با تقلید صدا، خود را مدیر نمایندگی فروش خودرو معرفی کرده و به بهانه‌های مختلف مدیران مالی را مجاب به واریز پول به حسابش می‌کرده است.
متهم گفت: از بچگی دوست داشتم دکتر شوم، اما نتوانستم درس بخوانم. البته همیشه مطالب پزشکی را در اینترنت می‌خواندم. این شگرد را هم در فضای مجازی یاد گرفتم و در یک فیلم دیدم مردی خودش را دکتر معرفی کرده بود و با وعده ازدواج به دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان حمیدیه خبر داد.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.
وزیر ورزش از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ