در پایان این دیدار از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، پیراهن تیم صنعت نفت با امضای بازیکنان به سفیر برزیل اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
رئیس فدراسیون کشتی امروز با سفیر هند دیدار داشت.
یسپر وار، سفیر دانمارک، امروز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کرد.
مظفرالدین شاه قاجار به سال ۱۲۸۴ به سفیر انگلیس پیغام داده است: «جزایر ابوموسی و تنب ملک مطلق ایران است و ما به هیچ وجه از حق خود کوتاه نخواهیم آمد.»
این شاعر و سیاستمدار که خاطرات کودکی‌اش در جزیره‌ای در کرواسی (یوگسلاوی)، در خرابه‌های به‌جا مانده از جنگ جهانی دوم شکل گرفته، همچنین درباره جنگ بالکان تحلیل‌های جالبی دارد. او رنج مردم را در جنگ، با تمام وجود درک کرده و نسبت به آن عصبانی و غمگین است.
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی امشب تیمش را تماشا کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
حسن قشقاوی، سفیر ایران در مادرید با امیر عابدزاده که به تازگی محل سکونت وی در اسپانیا دچار حریق شده بود، احوال پرسی و گفتگو کرد.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در حال آماده شدن برای حضور در ایران است.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه با انتشار تصویری که به شکست ایران از آمریکا واکنش نشان داد.
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
سفیر عراق در اردن در پی انتشار تصاویری از همسرش در کنار خواننده سرشناس لبنانی به دردسر افتاد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ