سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی بحثی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر با یکی از بازیکنان مورد علاقه اش در تیم ملی ایران دیدار کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر با یکی از بازیکنان مورد علاقه اش در تیم ملی ایران دیدار کرد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
بعد از این همه سال همزیستی و تجربه حضور در ۵تورنمنت مختلف، می‌توان برخی از باور‌های رواج‌یافته پیرامون کارلوس را مورد بازبینی قرار داد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
در آغار جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران به عنوان مسن‌ترین تیم حاضر شرکت کننده در این رقابتها معرفی شد.
کارلوس کی‌روش در تمرینات یکی دو روز گذشته از زوج شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع وسط استفاده کرده است.
سرمربی تیم ملی ایران در مورد آماده سازی تیم در آستانه جام جهانی صحبت کرد.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
کی‌روش در تماس تلفنی با مربی آزمون از وی خواست تا ادامه روند درمان این بازیکن برای حضور در جام جهانی خارج از باشگاه لورکوزن انجام شود که این مساله مورد موافقت قرار گرفته است.
کارلوس کی روش برنامه ویژه‌ای برای گلر مورداعتماد خود ترتیب داده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم را بدون دخالت کارلوس کی‌روش برنامه ریزی می کند.
همان زمان که بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی مطرح شد، صحبت‌های زیادی در مورد جواد نکونام هم سر زبان‌ها افتاد.
کارلوس کی‌روش جملات جالبی را در مورد فهرست خود به زبان آورد.
ی‌روش بامداد امروز به ایران رسیده و در تازه‌ترین دور همکاری‌اش با تیم ملی، چالش‌های مختلفی پیش‌رو خواهد داشت. فهرست این چالش‌ها می‌توانست بیش هفت مورد باشد، ولی در زیر به هفت مورد از مهم‌ترین چالش‌های کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران اشاره شده است.
کارلوس کی‌روش تمام همکاران مورد اعتمادش را به تهران می‌آورد تا کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر را تشکیل دهند.
کارلوس کی‌روش تمام همکاران مورد اعتمادش را به تهران می‌آورد تا کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر را تشکیل دهند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از ارائه جزئیات دقیق نشست امروز هیات رئیسه این فدراسیون خودداری کرد و در واکنش به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی، گفت: در مورد کارلوس کی‌روش بحثی نشد.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
وبسایت اخبار الیوم خبر داد که کارلوس کی‌روش پیشنهاد الاهلی را رد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ