کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی دادگاهی در آمریکا درخواست گوگل برای مختومه کردن شکایتی که در آن حریم خصوصی میلیون ها نفر با ردیابی مخفیانه فعالیت شان در اینترنت رصد می شد را رد کرد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
رئیس کمیته انضباطی می‌گوید در صورتی که سایپا پیش از پایان فصل شکایت خود را انجام می‌داد، نتیجه بازیهای شمس آذر تغییر می‌کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد و این تصمیم را نتیجه «اغوای» باشگاه استقلال دانست؛ اقدامی که پرسپولیس قصد دارد از دروازه‌بان خود شکایت کند.
کمیته برگزاری مسابقات فوتبال اسپانیا شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید را رد کرد و پرونده بایگانی شد.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
یک قاضی دادگاه فدرال در آمریکا درخواست گوگل برای رد کردن پرونده آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا که درباره فناوری تبلیغاتی شرکت است را رد کرد.
مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.
کمیته برگزاری مسابقه فوتبال اسپانیا را رد شکایت باشگاه اسپانیول اعلام کرد که بارسلونا بازنده دربی اعلام نمی شود و نتیجه تساوی 1-1 معتبر است.
شکایتی علیه آلفابت (شرکت مادر گوگل)، متا (شرکت مادر فیس بوک)، اسنپ و تیک تاک در دادگاه ثبت شده و طبق آن شرکت‌های مذکور محصولات شان را طوری طراحی کرده‌اند تا جوانان را به پلتفرم‌های خود جذب کنند و در نتیجه بحران سلامت روانی به وجود آورده‌اند.
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
باشگاه النصر با شکایت از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو، به دنبال تغییر نتیجه دربی عربستان است.
باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت خود تا حصول نتیجه است در حالی که مجری مورد نظر هنوز بابت شوخی عجیب و توهین به گل محمدی حاضر به عذرخواهی هم نشده است!
علی عباس، کارشناس حقوقی ورزشی، درباره شکایت فدراسیون فوتبال مراکش از داور بازی این تیم مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی استقلال به سازمان لیگ و احتمال طرح شکایت از این باشگاه توضیخ داد.
موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: ما کاری با آقای اشتری نداریم؛ ایشان شکایت خود را اعلام کرده و ما باید موضوع را بررسی کرده و نتیجه را بعد از بررسی اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
باشگاه فولاد خوزستان به امید تغییر نتیجه بازی با پرسپولیس، از بازیکن این تیم شکایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ