وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام خطاب به رئیسی نوشت: ریلِ اقتصاد را عوض نکنید، روز‌های تلخی در پیش است. نصف عمر دولت شما گذشت و رکورد ۳۰ ساله تورم در سال مهار تورم شکست.
یاسر جبرائیلی خطاب به رئیسی نوشت: آقای رئیسی بزرگوار وعده نصف شدن نرخ تورم خاطرتان هست؟
گیاهانی با برگ‌های گرد مانند انجیر گریان و پوتوس، یا نخل با شکل تاج کمانی ملایمی که دارد توسط شرکت کنندگان در مطالعه‌ای صورت گرفته زیباتر و آرامش بخش‌تر دیده شدند. برخی از گیاهان از جمله نخل نیز خاطرات خوشی را تداعی کردند. این بدان خاطر است که نخل‌ها اغلب با تعطیلات یا مقاصد گرمسیری مرتبط هستند.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه استقلال گفت: به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش حذف این باشگاه از نظر ما فراهم است.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، مربوط می‌شود به فایل صوتی لو رفته از مهدی تاج در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی. رئیس این هیات، احسان اصولی، چهره خبرساز و نزدیک به مهدی تاج است و بسیاری بر این باورند که حضور شخص رئیس فدراسیون در این مجمع سالانه، به خاطر حمایت از همین فرد بوده است.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه ای شرکت کرد.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی تقدیر کرد.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
تاج: خطر تعلیق بخاطر اتفاقات مشهد تا ۶روز دیگر
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیرصورت گرفته برای تهیه برنامه‌های جهت‌دار در شبکه‌های مختلف، خواستار توقف آنها و همراهی به خاطر تیم ملی شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که به خاطر نیمه کاره ماندن کارهایش در این باشگاه به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نکرده است.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌داند که لغو ناگهانی انتخابات به خاطر او بوده یا نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ