مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی از تکلیف ۱۶ بانک دیگر به عرضه ارز اربعین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامر الخلیل بیان کرد: در راستای سند همکاری که در ۱۶ بخش به امضای روسای جمهور دو کشور ایران و سوریه رسیده هم‌اکنون توافقات خوبی در زمینه‌های بانکی، بیمه‌های مشترک، گردشگری و تجارت آزاد، حالت اجرایی به خود گرفته است.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
رئیس کل بانک مرکزی: برآوردم این است که ۱۶ میلیارد دلار پول در نزد مردم راکد نگه داشته شده و باید با قوانین جدیدی جلوی راکد شدن و فرار سرمایه از جریان اقتصاد مولد را بگیریم.
بانک تجارت برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان همزمان با روزهای پایانی سال، ساعت کار تمامی شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داد.
معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: بیش از ۱۶ درصد تسهیلات قرض الحسنه به تسهیلات خرد پرداخت شده است.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد در ساعات پایانی آخرین روز بهمن، با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی برکنار شده است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با صدور بخشنامه‌ای در ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱، مهلت شناسه‌دار کردن حساب‌های دریافت و درآمدی یا متمرکزشده نزد بانک مرکزی را تا پایان آذرماه، تعیین کرد.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
منابع  عراقی اعلام کردند که به زودی تحریم های شدیدی بر ۱۶ بانک خصوصی وابسته به احزاب عراقی در پی بحران دلار اعمال خواهد شد.
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقت از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب ۹۰ درصدی ۱۶ شعبه و سرقط از ۲ بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ