معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از کمک یارانه‌ای ۴۰ هزار میلیارد تومانی به کشاورزانی که طرح الگوی کشت را در زمین‌های زراعی خود رعایت کنند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۰ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۲ یک روز زودتر یعنی ۱۹ مرداد، به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
صولت مرتضوی، از افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیر دولتی خبر داد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
بهترین یارانه برای مردم نیازمند، «کنترل تورم است». مردم نیازمند به دنبال یارانه‌های اندک نیستند. تا زمانی که ما نتوانیم تورم را در اقتصاد ایران کنترل کنیم، تورم نوعی مالیات است که از مردم گرفته می‌شود. این یارانه تحمیل شده از سوی دولت‌ها است و عملا دولت‌ها با تورم از مردم، مالیات کلانی دریافت می‌کنند. با تورم ۴۰، ۵۰ درصدی کنونی ایران، افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های نقدی برای دهک‌های کم درامد تفاوت چندانی نخواهد داشت و ملموس هم نخواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۳ هزار ناشر در نمایشگاه کتاب حضور دارند و نظام حمایتی یارانه‌ای نمایشگاه را گسترش دادیم و دو برابر شده است.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۵ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه قابل برداشت است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور با اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد در سال آینده ضمن حذف یارانه پردرآمدها، نسبت به شناسایی و ثبت متقاضیان جدید یارانه اقدام کند.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مابه‌التفاوت قیمت قبل و بعد از حذف ارز ترجیحی، به ازای سبدی شامل ۱.۵ کیلوگرم مرغ، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز، یک شانه تخم مرغ، ۸ کیلوگرم لبنیات و ۷۰۰ گرم روغن در انتهای خرداد، ۱۸۵ هزار تومان بود که اکنون به ۲۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی ۴۰ درصد آب‌رفتن یارانه نقدی.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
معاون وزیر جهاد با اشاره به پرداخت ۳ میلیون تومان یارانه کود به ازای هرهکتار به کشاورزان، از تخصیص ۴۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای جبران کاهش درآمد کشاورزان از محل اجرای الگوی کشت خبر داد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو میکنیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ