میزان پاداش دو تورنمنت ساحلی تور آزاد آسیا و مسابقات قهرمانی مردان آسیا 40 هزار دلار اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
محمدرضا زنوزی برای پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس پاداش گذاشت.
محمدرضا زنوزی برای پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس پاداش گذاشت.
باید انتظار دعوت سروش رفیعی به تیم ملی را طی روزهای آینده داشته باشیم.
از آغاز طرح تخصیص پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی تا ۱۹ مردادماه ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان‌های استان تهران مشمول ۲۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف شدند.
ورزشکارانی که رکورد جدیدی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جهان در مجارستان ثبت کنند 100 هزار دلار پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
پاداش کمربند و کیف مردانه به دختر قایقران!
کمیته ملی پارالمپیک برای مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی پاداش ریالی مصوب کرده أست.
فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
ورزشکاران طلایی در بازی‌های آسیایی پاداش ۱۵ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش 200 میلیونی برای طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
یک خواننده مشهور روس به سربازی که در منطقه عملیات نظامی روسیه در اوکراین یک تانک لئوپارد آلمانی را منهدم کرده بود، یک میلیون روبل پاداش داد.
سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.
وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.
سرمربی سیتی از پاداش خود گذشت و به کارهای خیر روی آورد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز،تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و ۴۰ هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۴۰ هزار قبض (معادل سه درصد مشترکان) از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قبض صادر شده، خوش مصرف شده و پاداش دریافت خواهند کرد.
از قرار معلوم، اگر امریکایی‌ها بتوانند ایران را شکست بدهند به هر کدام از بازیکنان این تیم ۴۰ هزار دلار پاداش داده خواهد شد.
قرار است هر یک از اعضای تیم استقلال رقمی معادل ۴۰ میلیون تومان بابت ۲ بازی از مدیرعامل جدید این باشگاه پاداش دریافت کنند.
وزیر اقتصاد گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد، ۸ پرونده در ۵ استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید شده است پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر واریز می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
مدیرکل فروش و خدمات مشترکان توانیر گفت: برنامه پاداش ۵ برابر تعرفه که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف اجرا شد، ابتکار خوبی بود که باتوجه‌به آمارها حدود ۴۰ درصد از مشترکان مشمول پاداش شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ