رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تایید اشتباه داور در بازی نساجی - مس رفسنجان تاکید کرد که داوران با اشتباه تاثیرگذار جریمه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
عضو شورای شهر تهران گفت:پس از تایید فرمانداری بهای بلیت مترو باید کاهش یابد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.
مدل‌های زبانی اشتباه می‌کنند، زیرا داده‌هایی که براساس آن آموزش دیده اند اغلب شامل خطا می‌شوند به این دلیل که مدل‌ها هیچ حقیقتی برای تایید آن چه می‌گویند ندارند. طراحان آن مدل‌ها هم چنین ممکن است تسلط را بر دقت در اولویت قرار دهند. این یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد چرا این ابزار‌ها در تقلید همدلی فوق العاده خوب هستند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد تاکید کرد که اشتباه آنها حریف را امیدوار به تغییر نتیجه کرد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
گراهام پل، داور سابق فوتبال انگلیس، تاکید کرد که دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر باید مردود اعلام می شد.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه جدیدی که برای سرپرستی تیم فوتبال امید مطرح شده واقعی نیست و اصلا صحبتی در مورد او انجام نشده است.
تعیین زمان انتخابات فدراسیون‌ها بدون اطمینان از وضعیت کاندیداها و در نهایت تایید صلاحیت دیرهنگام آنها، روند اشتباهی است که در پیش گرفته شده، بدون توجه به هزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد.
سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون تاکید کرد افردی که فکر می کنند او مشکل چلسی است، اشتباه می کنند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که می خواهند در دیدار برابر تراکتور به پیروزی برسند و صعود کنند، گفت: جام حذفی مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشد و با یک اشتباه حذف می شوید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی مقابل کرمونزه، تایید کرد که تیمش در این دیدار اشتباهات زیادی داشت.
تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا، به طور تصادفی تایید کرد که این تیم در رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2024 بازی خواهد کرد.
علیرضا فغانی داور ایرانی در دیدار پرتغال و اروگوئه به اشتباه برای سلسائوی اروپا پنالتی اعلام کرده است.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی تیم نفت آبادان به اشتباه گرفته نشده و اعتراض پیکانی‌ها درست بوده است.
ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد که هنوز ابتدایی لیگ است و از کادر فنی تیمش حمایت خواهد کرد.
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ