سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: می‌دانستم ایران ما را از نظر تاکتیکی و فنی غافلگیر نمی‌کند ولی به بازیکنانم بابت سخت بودن مسابقه هشدار داده بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوریا حسین خانزاده می‌گوید پس از قهرمانی در جوانان جهان تقدیری از آنها نشده اما بهترین پاداش را معافیت از سربازی می‌داند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
سرمربی تیم فوتبال ازبکستان معتقد است بازی هجومی ایران می‌تواند شانس تیمش را برای پیروزی افزایش بدهد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
نیکولا گربیچ می‌گوید استعدادهای جوان ایران از کیفیت خوبی برخوردارند و ایران از این سرمایه‌گذاری سود خواهد کرد.
لپ تاپ ابزاری حیاتی در دنیای امروزی است که آزادی کار، مطالعه و بازی در حال حرکت را برای ما فراهم می‌کند. با وجود برند‌ها و مدل‌های بسیار زیاد لپ تاپ در بازار ایران، انتخاب مناسب می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله به مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین برند‌های لپ تاپ در ایران بر اساس ویژگی‌ها، عملکرد و نظرات کاربران می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید لپ تاپ کمک کنیم.
ستاره سابق تیم ملی روسیه درباره بازی با ایران اظهار نظر جالب توجهی داشت.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
باخت به بارسلونا و حذف از مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا، صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را درآورد.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
سرمربی سابق و ستاره پیشین روسیه، از تقابل با ایران و حضور در تورنمنت کافا استقبال کردند.
تیم جوانان ایران در یک بازی جذاب و پر گل، نتیجه را با اختلاف حداقلی به استرالیا واگذار کرد.
رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه از دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران استقبال کرد و گفت: این مسابقه هم از نظر ورزشی برایمان مهم است و هم از نظر تبلیغاتی.
موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای الله‌شکور پاشازاده بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
عباس آخوندی نوشت: به فضای رسانه‌های غربی که نگاه کنید بسیار ملتهب است. دیشب مصاحبه یکی از نماینده‌های مجلس اروپا را مستقیم گوش کردم به وضوح می‌گفت ما در پی این هستیم که طی فرایندی اساسا مشروعیت ج.ا. ایران را در نظام بین الملل سلب کنیم.
مدافع تیم ملی آمریکا در خصوص بازی با ایران گفت: فکر می‌کنم از ابتدای مسابقه نباید اصلا پرریسک بازی کنیم.
آلن شیرر تصمیمات داور بازی ایران و انگلیس را نقد کرد و عنوان کرد داوری در این دیدار به ضرر انگلیس بود.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران به دوحه رسید و در حین ورود کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ کوتاهی انجام داد.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
آلیو سیسه می گوید که از بازیکنان تیمش انتظار دارد برابر ایران رقابت جدی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.
سرمربی استقلال می گوید که تیم او روند خوبی را در پیش گرفته بود و دوست داشت لیگ تعطیل نشود.
بازی در ایران بسیار جذاب است. ایرانی‌های زیادی والیبال را تماشا می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از همه ما دارند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ