توماس توخل در گفتگو با بی تی اسپورت به صورت کوتاه درباره اعتراض شدیدش به داور در طول مسابقه صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندسلیگا راضی است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
یک رسانه آلمانی اعلام کرد بایرن مونیخ پیشنهاد خود به وستهم برای جذب دکلان رایس را پس گرفته است. حالا آرسنال برای شکار این ستاره انگلیسی کار راحت‌تری دارد.
سرمربی و دستیار بایرن بعد از اعتراضات فراوان به داور فرانسوی مسابقه، از کنار زمین اخراج شدند.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، امیدوار است بتواند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از سد منچسترسیتی بگذرد و به دور بعد صعود کند.
دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل فرایبورگ با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد تا قفل دروازه‌ها باز شود.
وزارت خزانه داری آمریکا هشدار داد در صورت کمک نظامی چین به روسیه، این کشور مجبور به توسل به ابزار تحریمی خود علیه پکن می شود.
یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی، چلسی در رابطه با اظهاراتش پس از بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام در مورد آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به رفتار نامناسب متهم شده است.
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به‌شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و.. بود، دریافت کردیم.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ