رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای کشوری با بیان اینکه در قسمت غربی و شمال غرب کشور نیز گسل‌های زاگرس را داریم، گفت: این گسل‌ها فعالیت‌های گسلی کاملا جُنبایی دارند که باعث ایجاد زمین‌لرزه‌های متعدد می‌شود. در واقع ایران، یک کشور لرزه‌خیز است و دلیل اصلی این مساله همان فعالیت‌های تکتونیکی ناشی از فعالیت گسل‌های مختلف در جای‌جای کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، به شایعات درباره پیوستنش به باشگاه الاتحاد عربستان پاسخ داد و گفت تمایلی برای بازی در این کشور ندارد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، در پاسخ به شایعات درباره پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و گفت اولویتهایی دیگر دارد.
مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.
الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه‌هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد شود.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.
ابرستاره آرژانتینی درباره شایعات مطرح شده درباره آینده اش واکنش نشان داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره شایعه افزایش قیمت بنزین در سال 1402 گفت: انتظار می رود مبنای پرسشگری و مطالبات رسانه های رسمی شایعات نباشد.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
لیساندرو مارتنیز که بعد از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی تا کنون برای یونایتد از ابتدا به میدان نرفته در یک مصاحبه به شایعات درباره از دست دادن جایگاهش در این تیم پاسخ داد.
ریکاردو آلوارز به پرسشی عجیب درباره شایعات انتقالش به استقلال در پنجرۀ زمستانی پاسخ جالب توجهی داد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
مدافع چپ پای استقلال شایعات مطرح شده درباره از دست دادن جام جهانی را تکذیب کرد.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
هافبک استقلال واکنش جالبی به شایعات مطرح شده پیرامون جدایی اش از این تیم ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ