مطالعات نشان داده‌اند که دارو‌های ضدسرفه و سرماخوردگی علائم این بیماری‌ها را متوقف نمی‌کنند یا سرفه را ساکت نمی‌کنند و حتی ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی جدی مانند ضربان قلب سریع و تشنج در کودکان شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلانکو گفت: «خرید کفش در یک فروشگاه تخصصی می تواند مفید باشد زیرا کارکنان آنجا می توانند پا را اندازه گیری کنند و به انتخاب بهترین نوع کفش برای پای کودک کمک کنند.البته این بدان معنا نیست که کفش ها باید قیمت بالایی داشته باشند.»
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت در موج جدید گرما گفت : مردم سعی کنند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب پرهیز کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه‌هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه‌سوزان و شام غریبان ارائه کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به آخرین وضعیت سلامتی زائران خانه خدا پرداخت.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
گرت بیل، بازیکن سابق رئال مادرید خطاب به لیونل مسی توضیح می‌دهد که شکست خوردن در لیگ حرفه‌ای آمریکا بسیار راحت‌تر از لالیگا یا لیگ فرانسه است.
پیمان عرفان‌طلب اوینی، استاد دانشگاه شهید بهشتی می‌گوید: «علائم مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی ممکن است ساعت‌ها بعد از نوشیدن سراغ فرد بیاید تا جایی که حتی مسموم فراموش کند الکل مصرف کرده است. »
گرمازدگی نیاز به درمان اورژانسی دارد زیرا در صورت عدم درمان می‌تواند به سرعت به مغز، قلب، کلیه‌ها و ماهیچه‌ها آسیب برساند.
وزارت حج و عمره عربستان با صدور بیانیه‌ای، توصیه‌هایی را خطاب به مهمانان خانه خدا در زمان برگزاری مناسک حج مطرح کرد.
از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به مسافران نوروزی گفت: رانندگان و مسافران نوروزی حتماً می‌بایست کمربند ایمنی خود را ببندند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسیکلت به دلیل داشتن ۲ چرخ، در شرایط لغزندگی معابر نسبت به دیگر وسایل نقلیه آسیب پذیری بیشتری دارد و دلیل توصیه‌های ایمنی هم در همین راستا است.
سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: موتورسیکلت به دلیل داشتن ۲ چرخ، در شرایط لغزندگی معابر نسبت به دیگر وسایل نقلیه آسیب پذیری بیشتری دارد و دلیل توصیه‌های ایمنی هم در همین راستا است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان قبل از شروع حرکت و مسافرت حتماً تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه خود را کنترل کنند.
زنجان-معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
پزشکیان در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم مساله را از راه قانونی پیگیری کنند و ما هم در مجلس دنبال خواهیم کرد که رییس مجلس هم تاکید داشتند، تلاش می‌کنیم پیگیری‌ها قاطعانه باشد به هر حال ضعف‌هایی در سیستم‌های مدیریتی داشته و کارهایی کردیم که بهانه به دست آن طرف آبی داده‌ایم؛ کاری نکنیم آن‌ها بتوانند سواستفاده کنند.
مکرر پیشنهاد دادیم عاقلانه‌ترین اقدام از جانب حاکمیت جمع شدن بساط گشت‌های به‌اصطلاح ارشاد و حذف قانون حجاب اجباری است. توصیه‌های مکرری که آنقدر به آن توجه نکردید که این‌بار به فاجعه‌ای بی‌نهایت تلخ تبدیل شد.
با توجه به آغاز موج بازگشت زائران لازم است زائران برای حفظ سلامت خود و همسفرانشان موارد و توصیه‌هایی را مدنظر قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ