کریم کم کم آماده می‌شود. جام جهانی هم در راه است و ما هوپر را گرفته‌ایم تا در صورت دعوت کریم -به تیم ملی ایران- آماده بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه قصد ندارد در بازی برگشت برابر منچسترسیتی ریسک کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
سرمربی پرتغالی سپاهان روز آینده به احتمال فراوان فشار زیادی به بازیکنان کلیدی خود وارد نخواهد کرد.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، در دوران کاری خود، سابقه پررنگی در برکناری مربیان حریف دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی تیمش جهت دیدار با رقیب سنتی تدابیر ویژه‌ای را در غیاب ملی‌پوشانش در نظر گرفته است.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
افت پرسپولیس در دو بازی اخیر مشهود است و یحیی گل‌محمدی باید برای آن تدبیری بیاندیشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش در بسیاری از زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد و باید بهتر شوند.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتور از عدم تمرکز بازیکنانش به عنوان دلیلی برای ناکامی در هفته هفتم یاد کرد.
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، دو بازیکن جدید را برای دیدار برابر تیم ملی ایران به اردوی این تیم دعوت کرد.
سرمربی تیم فوتبال اومونیا قبرس اعلام کرد دلیل جذب مهاجم انگلیسی احتمال دعوت کریم انصاریفرد به اردوی تیم ملی ایران است.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ