رهبر جریان صدر عراق خواستار ادامه اصلاحات در کشورش به هر قیمتی شد و گفت که «ما نه شرقی هستیم و نه غربی».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اکواس)، اعلام کرد که این گروه آماده برخورد با شورای نظامی نیجر در صورت شکست همه راه‌حل‌ها است.
رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر وضعیت پیچیده در برخی کشورهای آفریقایی را ناشی از دخالت های خارجی دانست.
در نشست وزیر دفاع بلاروس با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیشنهاد افتتاح دفتر وابستگی نظامی در سفارتخانه‌های دو کشور و همچنین تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی بین دو ایران و بلاروس توسط دو مقام عالی‌رتبه نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندهان نیروهای دریایی آفریقای جنوبی و ونزوئلا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر تقویت مناسبات دفاعی با ایران تأکید کردند.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مسئله عفاف و حجاب را در بر گیرد، در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک‌پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه‌ای تاکید کرد: رای دادگاه لاهه حقانیت ملت مظلوم و مقتدر ایران و مسیر طی شده ۴۳ ساله انقلاب اسلامی را به ویژه در برابر خوی غارتگرانه دولت آمریکا نشان داد.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمام درگیری‌هایی که طی این ۴۴ سال با ما داشتند شکست خوردند، تاکید کرد: انجام حداقل تکلیف‌ها موجب شده ما مقتدر شویم و آن‌ها دائم در برابر ما مستاصل شوند.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
مقتدی صدر خطاب به نخست‌زیر سوئد تاکید کرد: اگر بگویی شما یک کشور مسیحی یا ملحد هستید و قرآن را نمی‌خواهید، به جای سوزاندن قرآن از پخش آن جلوگیری کنید، بهتر است چراکه تفاوت بسیار زیادی بین این دو مساله (سوزاندن و جلوگیری از پخش) وجود دارد. اگر کشور‌های مسلمان تورات یا انجیل را با پوشش دولتی بسوزانند چه می‌شود؟ پاسخ شما این خواهد بود: "این اقدام به معنای بستن دهان‌ها است و آزادی و قانون اساسی را نقض می‌کند!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش مقتدرانه سپاه در منطقه ارس تأکید کردند، ایران جابجایی و تغییر مرزها را بر نمی تابد.
رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که باید فرصت تفرقه افکنی در مراسم اربعین را از بدخواهان و تفاله های رژیم بعث گرفت.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
ائتلاف فتح اهداف اصلی دیدارهای هادی العامری با طرف های کُرد و سنی را اعلام و تاکید کرد وی به زودی با مقتدی صدر نیز دیدار خواهد کرد.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر هادی العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برگزاری انتخابات زودهنگام را که سید مقتدی الصدر درخواست آن را کرد، تأیید می‌کنیم. انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود».
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ