آتوسا مؤمنی به عنوان سرپرست مرکز میراث ناملموس کشور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تجریشی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی منصوب شد.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جواد حسین زاده از ریاست مرکز آمار ایران برکنار و داریوش ابوحمزه به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به‌جای تربیت‌معلم از روش تأمین معلم استفاده کردیم و این اشتباه راهبردی، آثار خود را بر نظام تعلیم و تربیت گذاشته است.
رئیس جمهور در جریان حضور از پیش اعلام نشده در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست مؤثر در شهر تهران در جریان فعالیت‌ها برای نگهداری، آموزش و توانمندسازی دختران قرار گرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز ۵۰۰ تنی در پایتخت خبر داد.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، با عنوان این مطلب که از هر ۶ بیمار یکی از آنها به دلیل سرطان فوت می‌کند، گفت: ایده ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت ۶ سال پیش شکل گرفت.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان» منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای راه‌اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری؛ «سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، «سرپرست مرکز فناوری‌های راهبردی» این معاونت منصوب شد.
در حکمی از سوی سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری به سمت سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی منصوب شد.
شهردار تهران با صدور حکمی عطالله رفیعی آتانی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در حکمی سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران را منصوب کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.
مشهد ـ سرپرست معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت: برای امسال ۳۰ سالن ورزشی و سوله بحران برای اسکان اضطراری پیش‌بینی کرده‌ایم.
با برگزاری مراسم تکریم از مجید شهیدی مدیرکل سابق حراست، حسین شهرابی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.
مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ