رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: هشتاد و پنجی شدن بررسی طرح‌ها و لوایح مجوز قانون اساسی به مجلس است و قرار نیست درباره لایحه عفاف و حجاب در پستو تصمیم گیری شود.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش تصمیم کارشناسانه‌تری برای سقف قرارداد می گرفتند. این تصمیمات برای این است که استقلال و پرسپولیس از قهرمانی دور شوند.
گوگل تصمیم دارد اخبار کانادایی را در پلتفرمش در این کشور مسدود کند.این درحالی است که کمپینی علیه قانون جدید این کشور برای الزام پرداخت حق الزحمه به ناشران اخبار محلی شدت گرفته است.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
تصمیم عجیب حزب محافظه‌کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ «حق ورودی» از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه‌ای این کشور را خشمگین کرد.
بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام پنداران در تصمیم سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آن‌ها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.
باشگاه داماش گیلان امروز در یک تصمیم عجیب اکبر میثاقیان را از کار برکنار کرد!
مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم جدیدی را درباره دستمزد پرداختی به بازیکنان این تیم اتخاذ کرده‌اند.
طبق تصمیم مجلس، لایحه الحاق یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه جرایم مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی مشمول مرور زمان نشود، به صورت عادی بررسی می‌شود.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون اسقاط خودرو یک لایحه است و متأسفانه تصمیم گیری ها در این زمینه سخت‌گیرانه بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم درخصوص برنامه مسئولان پس از پایان اعتراضات، گفت: ممکن است ما غفلت‌ها و نقص‌هایی داشته باشیم یا بر ما تحمیل شده باشد، این‌ها هیچکدام قابل انکار نیست. اما از سوی دیگر گفتمان انقلاب، نظام و قانون اساسی ما به نام سازمان جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار زیادی برای ترمیم و اصلاح دارد. به نظر من ما باید چنین نگاهی به اعتراضات داشته باشیم.
رئیس جمهور قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشورابلاغ کرد.
قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به دولت ابلاغ شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مربیان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قانون جدیدی وضع کرد.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ