گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدرو، بازیکن سابق بارسلونا، چلسی و تیم ملی انگلیس قرارداد خودش را با لاتزیو تمدید کرده و علاقه‌مند است در همین باشگاه بازنشسته شود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، توضیحاتی را درباره مکالماتی که با بازیکنان تیم جدیدش داشت ارائه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر به آخرین جلسه تمرین ما دقت کرده باشید، حاجی‌پور حتی اسماعیل نژاد را هم برای قرار گرفتن در ترکیب تهدید می‌کند.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
سرمربی نساجی می‌گوید دیدار با پرسپولیس با دیدار این تیم مقابل هوادار تفاوتی ندارد.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
یک رسانه یونانی مدعی شد که احسان حاج صفی بازیکن ایرانی تیم آاک به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران آمده بود، امشب به اسپانیا باز می‌گردد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای تمدید قرارداد با آاک یونان از مدیران این باشگاه زمان خواست.
ششمین بازیکن برتر سوپرلیگ یونان در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران آ.اک آتن است.
عبدالرزاق حمدالله، بازیکن تیم ملی مراکش، قرارداد خود را تا سال 2025 با الاتحاد تمدید کرد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
گویا تهدید بازیکنان چوکا به کتک خوردن در رختکن که فیلمش در فضای مجازی پیچید، جواب داده است و این تیم سرانجام به اولین برد خود رسید.
قرارداد سرمربی تیم فوتسال پالما اسپانیا که دو ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، تمدید شد.
زمانی که ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران جام قهرمانی را هم به دست آوردند، خوشحالی نکرده و جام را بالای سر بردند. رخ‌دادن آن اتفاقات به کنار، بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال هم اندکی بعد از کسب جام قهرمانی در همین رقابت‌ها به حواشی این رویداد دامن زد. در بیانیه‌ای که فدراسیون روی خروجی سایتش گذاشت، به‌وضوح بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تهدید به برخورد شدند.
با نزدیک‌شدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲، زنگ خطر تهدید علیه بازیکنان و خانواده‌های آنان در قطر به صدا درآمده تا آنجا که خانواده بازیکنان آرژانتین مجبور به ترک و تعویض هتل شدند.
مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه پالما که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشته است، احتمال دارد دو بازی دیگر پالما را در لیگ اسپانیا از دست بدهد.
گرانیت ژاکا، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌‌گوید به هم تیمی‌های برزیلی‌اش در آرسنال درباره این بازی هشدار داده است.
تیم‌ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، تاریخ‌سازی کرد، اما پس از این صعود تاریخی، پاداش‌ها پرداخت نشد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با وعده و وعید مدیران فدراسیون فوتبال شکسته شد، اما در نهایت یک بازیکن، آن هم با تهدید موفق به گرفتن این پاداش شد؛ آن بازیکن کسی نبود جز ناصر حجازی!
بازیکنی که بخاطر تیم ملی درس نخواند و تجدید شد!
بازیکن اسبق تیم ملی گفت:‌ راهپیمایی اربعین یک تجدید بیعت و شستن دلها از دردی است که همه محبان اهل بیت(ع) دچار آن شده‌اند و یادآوری می‌کند که چه بزرگانی برای حفظ ارزش‌های خود شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ