­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
معترضان روز دوشنبه ۱۷ آوریل در مرکز پاریس تجمع کردند تا در حالی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در تلویزیون سخنرانی می‌کرد سر و صدا به پا کنند. صد‌ها معترض در حالی که بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها می‌کوبند، شعار‌های ضد مکرون سر دادند. رئیس جمهور فرانسه دو روز پس از امضای قانون طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال، این سخنرانی را ایراد کرد.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
فعالان ضد جنگ در شهر «آشافنبورگ» در ایالت بایرن آلمان تجمع و مخالف خود را با تحویل سلاح به اوکراین اعلام کردند.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
ویتامین دی دارای خواص ضد التهابی است و در پیشگیری از تجمع کلافه‌های پروتئینی غیرطبیعی و پلاک‌های «بتا آمیلوئید» در مغز نقشی اساسی دارد.
شماری از یهودیان ناتوری کارتا با تجمع در برابر مقر شورای امنیت در نیویورک، جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
ارسال پیام از سوی جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا به تجمع ضد ایرانی در بروکسل واکنش زیاد در میان کاربران فضای مجازی داشت.
کنعانی درباره حضور پرویز ثابتی رئیس ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ جنایتکاران شدند. فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی حقوق بشر حضور دارد و اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نماد‌های دشمنی دولت آمریکا با دولت و ملت ایران است.
منابع سوری از تجمع ضد آمریکایی در شمال سوریه خبر دادند.
معترضان در پایتخت مولداوی بار دیگر امروز در اعتراض به ادامه بحران انرژی و ناکارایی دولت در حل آن تجمع کردند.
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان تهران خبر داد و گفت: تجمع ضد استکباری در تهران مقابل لانه جاسوسی خواهد بود.
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان تهران خبر داد و گفت: تجمع ضد استکباری در تهران مقابل لانه جاسوسی خواهد بود
برلین قرار بود با توجه به جوسازی‌های اخیر ضد انقلاب کانون تجمع گسترده اعتراض ایرانیان خارج‌نشین باشد. رسانه‌های ایرانی معاند با انتشار تصاویر ساختگی و ارائه آمارهای تخیلی دست به‌کار شدند.
مهناز افشار که درتجمع ضد انقلابی حمایت از اغتشاشات علیه ایران شرکت کرده بود توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همین تجمع، با اهانت از جمع بیرون انداخته شد!
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران عصر امروز (سه شنبه) با حضور جمعی از زنان و مردان در محل میدان فلسطین برگزار شد.
­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ