مهدی طارمی مهاجم پورتو با قرار گرفتن در رده سوم آسیا بهترین بازیکن سال ایران انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحلیلگران امریکایی اعلام کردند: پهپاد شاهد ساخت ایران ارزان قیمت، اما سلاح تاثیرگذاری برای ضربه زدن به زیرساخت‌های غیرنظامی، ایجاد وحشت و از بین بردن دفاع هوایی اوکراین، طراحی شده است.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
پهپاد فطرس، از توانمندی‌های بالاتری نسبت به پهپاد امریکایی‌ام کیو-۱ برخوردار است، در حالی که مداومت پروازی فطرس بین ۱۶ تا ۳۰ ساعت و متناسب با مأموریت و میزان سوخت عنوان شده است، مداومت پروازی نوع امریکایی در حدود ۲۴ ساعت است.
ستاره ارمنی سابق سپاهان بعد از چند سال در یک فضای فوتبالی در بین ایرانی‌ها رؤیت شد.
جوجه کباب از بین صد نوع غذای درست شده با مرغ، مقام اول را کسب کرد.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
این روز‌ها جنگنده‌های فانتوم هواداران زیادی دارند و البته این بحث مطرح است که چرا از بین تمام جت‌های جنگنده‌ای که از سال ۱۹۴۵ به بعد ساخته شده‌اند، این مدل جنگنده تا این حد محبوب است؟ شاید کمی بحث نوستالژی درباره هواپیمایی مطرح باشد که در روز‌های جوانی‌اش، دنیا را تحت تسلط داشت و یا اینکه آن‌ها مجذوب جنگنده‌ای هستند که تاریخچه‌ای طولانی و رنگارنگ دارد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن به دنبال حضور ثابت مقابل رویال یونیون بلژیک است.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است.
نسترن مقیمی بدون‌ شک مغموم‌ترین چهره در بین حاضرین در سالن هتل المپیک تهران در مراسم برترین‌های سال فوتسال ایران بود.
یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه بازی با آلومینیوم با عصبانیت شدیدی به سمت داور رفت.
برای رسیدن به جام جهانی 1998 فرانسه، تیم ملی ایران با بزرگان آن نسل اردوهای زیادی را پشت سرگذاشت.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
فوتبالدوستان انگلیسی از بین بازیکنان ایرانی شاید بعضی از نام ها را بیشتر بشناسند؛ از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
در در مراسم معرفی کاپیتانهای تیمهای ملی فوتبال ساحلی شرکت کننده در رقابتهای بین قاره ای امارات، مسلم مسیگر بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان کاپیتان حضور پیدا کرد.
کمک داوران ایرانی حاضر در جام جهانی با رئیس فدراسیون دیدار کردند.
عمر مومنی، کارتونیست معروف سایت گل در صفحه شخصی خودش در توییتر یک طرح کارتونی از بازی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی منتشر کرد.
پایان مسابقه استقلال خوزستان و سایپا یکی از شدیدترین درگیری‌های فوتبال ایران را در پی داشت.
پایان مسابقه استقلال خوزستان و سایپا یکی از شدیدترین درگیری‌های فوتبال ایران را در خود داشت.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ