بلیت‌های مراسم معارفه کریستیانو رونالدو تنها دو ساعت پس از آغاز بلیت فروشی به طور کامل فروخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان احتمالا عجیب‌ترین روز مربیگری خود را این هفته تجربه کرد.
هواپیمای سی ۱۳۰ با ۴۰ هزار نفر ساعت و هواپیمای سوخو ۲۴ با ۱۰۸ هزار نفر ساعت، با تلاش کارشناسان و نخبگان جوان و زبده فنی پایگاه هوایی شهید دوران، بازآماد(اورهال) و به ناوگان هوایی ارتش ملحق شد.
هاچ بک سی گل یک موفقیت بزرگ تجاری برای بی وای دی محسوب می‌شود، زیرا همان ابتدا ۱۰ هزار ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت را رکورد زده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بهای بلیت مترو تهران تعیین شد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان و در حضور حدود سی هزار نفر برگزار شد.
عربستانی ها بابت بروز یک بحران احتمالی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو نگران هستند.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌ ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
آبادان - فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان گفت: شناور حامل سی هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دهانه اروند توقیف شد.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
فعالان بازار ارز این روز‌ها با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند. تا جاییکه شاخص ارزی برای اولین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
فعالان ارزی در دومین روز هفته شاهد کاهش نسبی شاخص ارزی در کانال سی و یک هزار تومانی هستند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
ستاره اول بارسلونا در فصل جاری، شب گذشته هم چشم‌ها را به حرکت فوق‌العاده‌اش خیره کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یکصد و سی و هشتمین مرحله از یارانه نقدی (۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان)، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
آخرین آمار واردات نفت چین از ایران
رئیس جمهور گفت: گاهی ممکن است در مسیر اجرای یک پروژه بزرگ موانع کوچکی پیدا شود، اما این نباید باعث توقف یا حتی کندی کار شود.
ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده
پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. منوتو پس از این اتفاق راهبرد رقابتی‌اش را برای محتوا‌های نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ