سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم ها و طرح ادعاهایی از سوی آنها علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت : این اقدام اروپایی‌ها ، اقدامی نادرست و نسنجیده بود که در زمان نادرستی صورت گرفت و همانطور که قبلاً تاکید کرده‌ایم ناشی از محاسبات نادرست طرف اروپایی بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اجرای این توافق، قرار است وجوه (پول‌های) توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد و به کشور قطر منتقل شود.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
صعود نوجوانان فوتبال ایران به جام جهانی زیر ۱۷ سال با واکنش سایت های رسمی آسیا روبرو شد.
پاول وویتسکی در آستانه قرار داد رسمی با تیم ملی والیبال ایران است
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
حسن روحانی نوشت: خدا نیامرزد آنهایی را که نگذاشتند روابط بین ایران و برخی همسایه‌ها به خوبی انجام بگیرد.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه جدایی شیخ دیاباته واکنش رسمی نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود به دیدار حساس و دیدنی تیم‌های ایران و آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد واکنش داد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
وزیر ورزش و جوانان به انتقاداتی که در مورد حجاب عضو تیم ملی سنگنوردی ایران در دیدار با وی مطرح شده بود واکنش نشان داد و گفت: ایشان با لباس ورزشی آمده بودند و یک تار مویشان بیرون نبود.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود به برد ایران واکنش نشان داد و از شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی نوشت.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام پستی را درباره تیم ملی والیبال ایران منتشر کرد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بازتاب داد.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بازتاب داد.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ