سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه ای، از شایعاتی که درباره آینده او مطرح شده، سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
روزنامه‌های انگلیسی تیتر اصلی‌شان را به اخراج کریستین استلینی و احتمال بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اختصاص داده‌اند.
ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
بدون اخراج لئاندرو پریرا، احتمالا شیخ دیاباته و سروش رفیعی دو تعویض پرسپولیس در نیمه دوم می‌شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
باشگاه اتحاد کلباء به احتمال پایان همکاری با کادر فنی تیم بعد از شکست برابر الوحده واکنش نشان داد.
فوتبال بانوان طی روزهای گذشته شاهد اتفاقی عجیب و نادر بود که کمتر در فوتبال حرفه ای دیده می‌شود.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اسماعیل بادرنگین می‌گوید احتمالا دلیل کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم والیبال مس، حواشی مربوط به دیدار با لبنیات هراز آمل و بهروز عطایی است.
جهان در حال آماده شدن برای فینال جام‌جهانی 2022 قطر است.
با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.
دنیل سیبرت، داور آلمانی، احتمالا آخرین قضاوتش را در بازی اروگوئه برابر غنا انجام داد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
آینده هانسی فلیک و کادر فنی تیم ملی آلمان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود.
شرکت پست سلطنتی انگلیس اعلام کرد که احتمالا تا آگوست سال آینده، ۶ هزار نیروی این شرکت اخراج شوند.
احتمال دارد سرنوشت سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در روزهای آینده مشخص شود.
پس از شکست خانگی شب گذشته سویا برابر اتلتیکو مادرید، احتمال اخراج جولن لوپتگی قوت گرفته و دو گزینه آرژانتینی برای جانشینی او مدنظر مدیران سویا قرار دارند.
سرقت های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.
احتمال جدی اخراج تیم آفریقایی از جام جهانی قطر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ