نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امروز برای دومین بار شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی به مسأله ایران می پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
پرسپولیس امروز در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر دیگر تیم تازه لیگ برتری شده خواهد رفت.
مس رفسنجان امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را در اردوی ارمنستان برگزار می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با لباس قرمز برابر ایتالیا بازی خواهد کرد.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: امروز برای دومین بار با ۲ خانواده داغدار گفتگو کردم و عرض کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حق کامل مردم عزیز و محجوب ادامه دارد.
تمرین ۸۰ دقیقه‌ای پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی در غیاب ملی‌پوشان برگزار شد.
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار آغاز می شود.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
کاسمیرو در بازی امروز منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد.
مارکا امروز نوشت که لیونل مسی برای دومین بار در دوران فوتبالش برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده و کریم بنزما را در این راه شکست داده است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دومین دوره رویداد یارستان کودکستان از امروز ویژه فعالان حوزه کودک آغاز می‌شود.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
دومین تیم گرانقیمت عربی حریف امروز ایران
رامین رضاییان شاید حتی یک ذره هم شانس و امیدواری برای حضور در جام جهانی نداشت تا اینکه مرد پرتغالی ناخدای کشتی تیم‌ملی ایران شد.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
نکته قابل توجه اینجاست که وزارت ارتباطات امروز برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر تاکید کرده بود که تمام محدودیت‌های اینترنت برداشته‌ شده‌اند به جز دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ