اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر به تمدید قرارداد مارکوس رشفورد فکر نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید برخورد آندره اونانا با بازیکن ولورهمپتون پنالتی نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
باشگاه منچستریونایتد در آستانه خرید آندره اونانا است تا او را به عنوان یکی از پنج دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ تبدیل کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، لحظه بالا بردن جام توسط بازیکنان منچسترسیتی را یک عامل انگیزشی بزرگ برای شاگردانش دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاگردان پیشرفت مناسبی در فصل اخیر داشته‌اند و اکنون آماده قهرمانی جام حذفی هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما تضمینی برای جایگاهش وجود ندارد.
اریک تن‌هاخ بازگشت منچستریونایتد به لیگ قهرمانان را با دوچرخه‌سواری در منطقه چشایر جشن گرفت.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش در برتری 1-0 مقابل بورنموث احساس رضایت دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر شرایط تیم برایش بسیار مهم‌تر از تمدید قرارداد رشفورد است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل وولوز از بی‌دقتی بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان مدنظر این باشگاه با توجه به پروژه ورزشی آنها مشتاق حضور در این تیم شده‌اند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، بار دیگر با اشاره به نام چند مربی مشهور لیگ برتر خبرساز شد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی با وستهم گفت، یونایتد هرچه در توان دارد می‌گذارد تا سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد.
لوک شاو در آخرین دقیقه از وقت های اضافه بازی با برایتون هندی مرتکب شد که به تنها گل بازی منجر شد تا شاگردان تن‌هاخ با شکست راهی منچستر شوند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید از این که تا چه میزان می‌تواند برای خرید بازیکن در تابستان هزینه کند خبر ندارد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازی برابر نیوکسل برای آنها آزاردهنده است چون این تیم عادت به اتلاف وقت دارد.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
پائولو فوتره، اسطوره فوتبال پرتغال، اطمینان دارد که هدف اریک تن‌هاخ از به میدان فرستادن رونالدو در وقت های اضافه بازی با تاتنهام تحقیر او بود.
پائولو فوتره، اسطوره فوتبال پرتغال، اطمینان دارد که هدف اریک تن‌هاخ از به میدان فرستادن رونالدو در وقت های اضافه بازی با تاتنهام تحقیر او بود.
پائولو فوتره، اسطوره فوتبال پرتغال، اطمینان دارد که هدف اریک تن‌هاخ از به میدان فرستادن رونالدو در وقت های اضافه بازی با تاتنهام تحقیر او بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ