محمدجواد معنوی‌نژاد در تمرینات تیم ملی والیبال بسیار آماده نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- فرمانده انتظامی شوش گفت: پسر نوجوان به علت سهل انگاری و بازی با اسلحه شکاری، جان خواهر خود را گرفت.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان با کسب دو پیروزی، متحمل شدن دو شکست و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با انجام دو دیدار و در مرحله یک هشتم نهایی از صعود به مراحل بالاتر بازماند.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با پیروزی مقابل ژاپن، به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و حریف کره جنوبی شد.
مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.
ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با صعود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا، دیدارهای خود را در جدول اصلی و ۳۲ نفره پیگیری می کنند.
منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بود.
سعید صادقی جدایی پرماجرایی از گل‌گهر داشت و اکنون برای دومین بازی این فصل مقابل این حریف قرار خواهد گرفت.
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
جا مورانت، بازیکن ممفیس، به‌دلیل یک ویدیو زنده اینستاگرامی که در آن اسلحه‌ای به دست دارد، از همراهی تیمش محروم شده است
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در ادامه حضور در رویدادهای مصوب فدراسیون جهانی، در جام جهانی مجارستان شرکت خواهد کرد.
هافبک پرتغالی و باکلاس سپاهان مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با پرسپولیس ندارد.
شاید بتوان گفت که فینال زودهنگام جام حذفی قراراست در اصفهان و میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار شود.
استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این مرحله را انجام خواهند داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۱۲۸ اسلحه غیرمجاز در شهرستان رشت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.
متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد: در حال تفریح و شادی بودیم که به صورت سهوی یک تیر از اسلحه کلت خودم خارج و به گردن دوستم اصابت کرد.
نشریه وال‌استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است!
کانگ این لی یکی از ستاره های کره جنوبی است که می تواند درکنار سون هیونگ مین مهره ای کلیدی برای این تیم باشد.
محققان ارتش چین در یک شبیه سازی از یک اسلحه ضدماهواره ای هسته ای برای نابود کردن ماهواره های موجود در مدار پایین زمین مانند استارلینک استفاده کرده اند.
کشور‌هایی مانند ایران که در تیم‌های باشگاهی قطر بازیکن دارند، برگ برنده بزرگی در اختیارشان است، زیرا بازیکنان مذکور با آب و هوای خاص کشور قطر آشنایی دارند و این موضوع برتری نسبی‌ای را نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده بخصوص تیم‌های اروپایی که از هوای سرد قاره سبز به دمای نسبتاً معتدل قطر در آن مقطع می‌آیند، می‌دهد
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
صابر کاظمی در مواقع حساس با اعتماد به نفس بالا برای زدن سرویس به زمین می‌رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ