بلیت فروشی دربی اصفهان از ساعت 14 آغاز می‌شود ولی قیمت درنظر گرفته شده با اعتراض هواداران اصفهانی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که شورای رقابت از قیمت‌های قبلی خود عقب‌نشینی کرده و قیمت‌های بالاتری را برای خودرو‌های مونتاژی تصویب کرده است. به عنوان مثال قیمت خودروی دیگنیتی پرایم که پیش از این شورای رقابت ۹۶۹ میلیون تومان اعلام کرده بود، به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که براساس الگو‌ها شهریه جدید تعیین شود. همچنین موسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.
تورم یا همان افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در اقتصاد، شاخصی است کـه تمام افـراد جامعـه مستقیم آن را حس می‌کنند و ارتباط مستقیمی با سطح رفاه مردم و فعالیت‌های اقتصادی دارد؛ حال این شاخص برای روستاییان بیشتر از مناطق شهری، قد کشیده است.
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
افزایش قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت تایید و به وزارت صمت ابلاغ شد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت کارخانه‌ای خودرو در چند سال اخیر به طور غیرعادی پایین نگاه داشته شد که سبب زیان انباشته خودروسازان شده بود و امروز قیمت‌های جدید ابلاغ می‌شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت که واحدهایی که اخیرا افزایش قیمت داشتند، هنوز قیمت‌ها را به قبل برنگردانده‌اند.
کلاهبرداران با ثبت آگهی‌های سوری با قیمت پایین و وسوسه‌انگیز در سایت‌های خرید و فروش و با جلب اعتماد قربانیان خود آنان را فریب داده و درخواست واریز وجه به عنوان بیعانه برای رزرو اجناس را می‌کنند.
فروش ربع سکه در بورس امروز هم ادامه دارد؛ متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابراین قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
وزیر صمت با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم، گفت: در ماه‌های گذشته شاهد بودیم برخی واحدها با کاهش قیمت‌ها فروش خود را بالا بردند و در مجموع سود کردند.
نخست‌وزیر عراق خواهان ثبات قیمت‌های نفت در سطوح زیر ۱۰۰ دلار برای هر بشکه است.
هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به افزایش قیمت‌های انرژی و تورم، به خیابان‌های وین آمدند و علیه دولت این کشور شعار سر دادند.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.
پلیس انگلیس به‌شدت نگران وقوع ناآرامی‌های گسترده اجتماعی و افزایش جرم‌وجنایت‌هاست که احتمالا در نتیجه فشارهای اقتصادی فزاینده و افزایش قیمت‌‎های گاز و برق رخ خواهند داد.
بلیت فروشی دربی اصفهان از ساعت 14 آغاز می‌شود ولی قیمت درنظر گرفته شده با اعتراض هواداران اصفهانی مواجه شده است.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ