فروش ربع سکه در بورس امروز هم ادامه دارد؛ متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابراین قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد که شورای رقابت از قیمت‌های قبلی خود عقب‌نشینی کرده و قیمت‌های بالاتری را برای خودرو‌های مونتاژی تصویب کرده است. به عنوان مثال قیمت خودروی دیگنیتی پرایم که پیش از این شورای رقابت ۹۶۹ میلیون تومان اعلام کرده بود، به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که براساس الگو‌ها شهریه جدید تعیین شود. همچنین موسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
افزایش قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت تایید و به وزارت صمت ابلاغ شد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت کارخانه‌ای خودرو در چند سال اخیر به طور غیرعادی پایین نگاه داشته شد که سبب زیان انباشته خودروسازان شده بود و امروز قیمت‌های جدید ابلاغ می‌شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت که واحدهایی که اخیرا افزایش قیمت داشتند، هنوز قیمت‌ها را به قبل برنگردانده‌اند.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
کلاهبرداران با ثبت آگهی‌های سوری با قیمت پایین و وسوسه‌انگیز در سایت‌های خرید و فروش و با جلب اعتماد قربانیان خود آنان را فریب داده و درخواست واریز وجه به عنوان بیعانه برای رزرو اجناس را می‌کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
نخست‌وزیر عراق خواهان ثبات قیمت‌های نفت در سطوح زیر ۱۰۰ دلار برای هر بشکه است.
هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به افزایش قیمت‌های انرژی و تورم، به خیابان‌های وین آمدند و علیه دولت این کشور شعار سر دادند.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.
به طور مثال اگر در شهریور ۱۴۰۰، شیر کیلویی ۵ هزار تومان و اکنون ۱۳ هزار تومان است، مابه التفاوت مصرف استاندارد خانوار به نحوی جبران شود که سرپرست خانوار بتواند شیر را در میزان مصرف استاندارد با همان نرخ شهریور خریداری کند. منابعی برای این مهم پیش‌بینی شده بود
به طور مثال اگر در شهریور 1400، شیر کیلویی 5 هزار تومان و اکنون 13 هزار تومان است، مابه التفاوت مصرف استاندارد خانوار به نحوی جبران شود که سرپرست خانوار بتواند شیر را در میزان مصرف استاندارد با همان نرخ شهریور خریداری کند. منابعی برای این مهم پیش‌بینی شده بود
باشگاه پرسپولیس برای جذب گادوین منشا تمایل نشان داد، اما این بازیکن نیجریه‌ای مبلغ ۳۶۰ هزار دلار به همراه ۴۰ هزار دلار آپشن به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داد که این موضوع با مخالفت مسؤولان پرسپولیس قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ