اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
هافبک ایرانی الوحده در جمع ۱۱ نفر اصلی این تیم مقابل بلوزداد دیده نمی‌شود.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در بازی‌های تورنمنت کافا کیفیت خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
عملکرد ایده‌آل مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال شانس این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر شاگردان ویسی را بالا برده است.
ما حتما در لیگ می‌مانیم، حریف اصلی ما مس کرمان است که بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان را پیش رو دارد.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
طلایی‌پوشان اصفهان با دو تغییر نسبت به ترکیب اصلی خود در بازی‌های گذشته برابر ایرالکو قرار می‌گیرد.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل بُلواسپور است.
سرمربی پرتغالی استقلال به جز معدود بازیکنانی که فصل پیش هم بازی‌های قابل توجهی را در ترکیب استقلال به نمایش گذاشتند، اغلب بازیکنانی را که فصل پیش در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند از ترکیب اصلی کنار گذشته و یا اینکه پست بازی آن‌ها را تغییر داده است.
سرمربی با تجربه تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف هفته یازدهم مقابل فولاد خوزستان شاگردانش را با رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی راهی میدان کرده بود.
علیرضا بیرانوند در اکثر بازی‌های قبلی این تیم نشان کاپیتانی را بر بازو داشت، اما با ماندن کامیابی نیا در ترکیب اصلی باید پشت سر او وارد زمین مسابقه شود.
امیر عابدزاده که در پنج هفته ابتدایی این فصل لالیگا ۲ اسپانیا در ترکیب پونفرادینا حضور داشت، پس از غیبت در بازی‌های سه مسابقه اخیرشان امروز دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی دیدار برابر گرانادا بازگشته است.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
نام مهاجم ایرانی هال سیتی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل نوریچ به چشم می‌خورد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.
کراس‌اوور ملی گروه صنعتی ایران‌خودرو با نام «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.
تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل در اختیار نداشتن اغلب بازیکنان اصلی و عدم همکاری باشگاه‌ها از بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه انصراف داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ